Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5346
Title: | ВПЛИВ ВІЙНИ НА РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ ПІДЛІТКА |
Other Titles: | Збірник тез наукових доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції, м. Рівне, 14 листопада 2024 року |
Authors: | Терновик, Н. Данильченко, О. |
Keywords: | вплив війни підлітки кризова психологія ресурси психологічної допомоги дослідження впливу війни стресостійкість підлітків негативний вплив стресу воєнний стан життєстійкості підлітка |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції: збірник тез доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 14 листопада 2024 року) / Приватний вищий навчальний заклад «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне, 2024. Ч ІI. |
Citation: | Вплив війни на розвиток особистості підлітка / Н. Терновик, О. Данильченко // Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції : зб. тез доповідей учасн. Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 14 листоп. 2024 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. – Рівне : МЕГУ, 2024. – Ч ІI. – С. 95-97. |
Abstract: | Умови війни, в яких Україна живе вже практично два роки, породжують нові виклики і диктують нові умови життя. Кожен громадянин України стикнувся із новим і жорстоким життєвим досвідом, викликаним воєнним станом, запровадженим на території України від 24 лютого 2022 р. Фактично з першого дня повномасштабного вторгнення рф в Україну, психологи та психотерапевти, які до цього працювали переважно з мирними запитами, почали активно відшукувати й вчити протоколи воєнної та кризової психології, створювати у соціальних мережах та месенджерах ресурси психологічної допомоги, розробляти програми психологічної підтримки та головне – в перші місяці війни знаходилися цілодобово на зв’язку з тими, хто потребував підтримки. Бомбардування міст, обстріли населення, викрадення та вбивства цивільних, масове переміщення, людські страждання – усе це в наш час є страшними реаліями. Діти в таких умовах ще й навчаються, знаходять можливість та ресурси виходити на зв’язок і бути присутніми на заняттях, опановувати навчальний матеріал. Найбільш сензитивним періодом для формування життєстійкості в умовах війни є підлітковий вік, оскільки саме він визначає подальший розвиток особистості, впливає на становлення його ціннісних орієнтацій і життєвих установок. Тому наразі вирішальне значення мають дослідження впливу війни на особистість підлітків, збереження їхнього психічного здоров’я та розробки ефективних стратегій і програм, що обмежуватимуть у подальшому вплив несприятливих психологічних наслідків війни. |
URI: | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5346 |
Appears in Collections: | АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ НАУКИ ТА ОСВІТИ В УМОВАХ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ. ЧАСТИНА ІI |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ЗБІРНИК_КОНФЕРЕНЦІЇ_МЕГУ_2024_2 час-95-97.pdf | Вплив війни на розвиток особистості підлітка | 691.96 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.