Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5357
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Мельничук, Л. | - |
dc.contributor.author | Кравець, І. | - |
dc.contributor.author | Кравець, Р. | - |
dc.date.accessioned | 2024-11-13T11:40:41Z | - |
dc.date.available | 2024-11-13T11:40:41Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Модель використання здоров’язберігаючих технологій на уроках природничої освітньої галузі в початковій школі / Л. Мельничук, І. Кравець, Р. Кравець // Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції : зб. тез доповідей учасн. Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 14 листоп. 2024 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. – Рівне : МЕГУ, 2024. – Ч ІI. – С. 61-64. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5357 | - |
dc.description.abstract | Військові дії, які розпочалися на території України 24 лютого 2022 р., негативно позначилися на психоемоційному здоров’ї українців незалежно від їх віку. Особливо постраждали діти, в яких появився страх, тривога, психоемоційні розлади. Окрім того, велика кількість дітей залишила рідні міста (села) і переїхала разом зі своїми родичами у більш безпечні регіони України. Запровадження військового стану зумовило потребу в інтенсивному впровадженні здоров’язберігаючих технологій в закладах загальної середньої освіти, які би сприяли нормалізації психоемоційного стану молодших школярів. | en_US |
dc.publisher | Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції: збірник тез доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 14 листопада 2024 року) / Приватний вищий навчальний заклад «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне, 2024. Ч ІI. | en_US |
dc.subject | військові дії | en_US |
dc.subject | психоемоційне здоров’я українців | en_US |
dc.subject | військовий стан | en_US |
dc.subject | молодші школярі | en_US |
dc.subject | здоров’язберігаючі технології | en_US |
dc.subject | уроки природничої освітньої галузі | en_US |
dc.subject | початкова школа | en_US |
dc.subject | педагогічні технології | en_US |
dc.subject | компетентності молодших школярів | en_US |
dc.subject | педагогічні умови | en_US |
dc.subject | особистісний розвиток | en_US |
dc.title | МОДЕЛЬ ВИКОРИСТАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРІГАЮЧИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ ПРИРОДНИЧОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ | en_US |
dc.title.alternative | Збірник тез наукових доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції, м. Рівне, 14 листопада 2024 року | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ НАУКИ ТА ОСВІТИ В УМОВАХ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ. ЧАСТИНА ІI |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ЗБІРНИК_КОНФЕРЕНЦІЇ_МЕГУ_2024_2 час-61-64.pdf | Модель використання здоров’язберігаючих технологій на уроках природничої освітньої галузі в початковій школі | 694.2 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.