Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5357
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМельничук, Л.-
dc.contributor.authorКравець, І.-
dc.contributor.authorКравець, Р.-
dc.date.accessioned2024-11-13T11:40:41Z-
dc.date.available2024-11-13T11:40:41Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationМодель використання здоров’язберігаючих технологій на уроках природничої освітньої галузі в початковій школі / Л. Мельничук, І. Кравець, Р. Кравець // Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції : зб. тез доповідей учасн. Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 14 листоп. 2024 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. – Рівне : МЕГУ, 2024. – Ч ІI. – С. 61-64.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5357-
dc.description.abstractВійськові дії, які розпочалися на території України 24 лютого 2022 р., негативно позначилися на психоемоційному здоров’ї українців незалежно від їх віку. Особливо постраждали діти, в яких появився страх, тривога, психоемоційні розлади. Окрім того, велика кількість дітей залишила рідні міста (села) і переїхала разом зі своїми родичами у більш безпечні регіони України. Запровадження військового стану зумовило потребу в інтенсивному впровадженні здоров’язберігаючих технологій в закладах загальної середньої освіти, які би сприяли нормалізації психоемоційного стану молодших школярів.en_US
dc.publisherАктуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції: збірник тез доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 14 листопада 2024 року) / Приватний вищий навчальний заклад «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне, 2024. Ч ІI.en_US
dc.subjectвійськові діїen_US
dc.subjectпсихоемоційне здоров’я українцівen_US
dc.subjectвійськовий станen_US
dc.subjectмолодші школяріen_US
dc.subjectздоров’язберігаючі технологіїen_US
dc.subjectуроки природничої освітньої галузіen_US
dc.subjectпочаткова школаen_US
dc.subjectпедагогічні технологіїen_US
dc.subjectкомпетентності молодших школярівen_US
dc.subjectпедагогічні умовиen_US
dc.subjectособистісний розвитокen_US
dc.titleМОДЕЛЬ ВИКОРИСТАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРІГАЮЧИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ ПРИРОДНИЧОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІen_US
dc.title.alternativeЗбірник тез наукових доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції, м. Рівне, 14 листопада 2024 рокуen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ НАУКИ ТА ОСВІТИ В УМОВАХ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ. ЧАСТИНА ІI

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ЗБІРНИК_КОНФЕРЕНЦІЇ_МЕГУ_2024_2 час-61-64.pdfМодель використання здоров’язберігаючих технологій на уроках природничої освітньої галузі в початковій школі694.2 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.