Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5362
Назва: | ВИКОРИСТАННЯ ЛОГОКАЗКИ У ПЕДАГОГІЧНОМУ КОРИГУВАННІ ЗВУКОВОЇ КУЛЬТУРИ МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ |
Інші назви: | Збірник тез наукових доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції, м. Рівне, 14 листопада 2024 року |
Автори: | Борова, В. |
Ключові слова: | мовленнєвий розвиток діти дошкільного віку мовленнєва компетенція мовлення дітей дошкільна лінгводидактика старший дошкільний вік звукова культура мовлення педагогічне коригування логоказка значення логопедичної казки режисерські ігри твори усної народної творчості казка постановка звука |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції: збірник тез доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 14 листопада 2024 року) / Приватний вищий навчальний заклад «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне, 2024. Ч ІI. |
Бібліографічний опис: | Борова В. Використання логоказки у педагогічному коригуванні звукової культури мовлення дітей старшого дошкільного віку / В. Борова // Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції : зб. тез доповідей учасн. Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 14 листоп. 2024 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. – Рівне : МЕГУ, 2024. – Ч ІI. – С. 44-47. |
Короткий огляд (реферат): | Мовленнєвий розвиток дитини дошкільного віку є визначальним фактором її психічного розвитку, а мовленнєва компетенція підґрунтям успішного навчання у школі. Саме тому мовлення дітей є в центрі уваги наукових досліджень у галузі дошкільної освіти. Важливо, щоб недоліки, вади мовлення дітей вчасно виявлялися та виправлялися. Тому серед актуальних проблем дошкільної лінгводидактики, які вимагають теоретико- методичного розв’язання є проблема педагогічного коригування звукової культури мовлення дітей старшого дошкільного віку. Звернемося до трактування понять, якими будемо оперувати. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5362 |
Розташовується у зібраннях: | АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ НАУКИ ТА ОСВІТИ В УМОВАХ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ. ЧАСТИНА ІI |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ЗБІРНИК_КОНФЕРЕНЦІЇ_МЕГУ_2024_2 час-44-47.pdf | Використання логоказки у педагогічному коригуванні звукової культури мовлення дітей старшого дошкільного віку | 697.85 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.