Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5363
Title: ДО ПРОБЛЕМИ ОРГАНІЗАЦІЇ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ УЧНІВ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
Other Titles: Збірник тез наукових доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції, м. Рівне, 14 листопада 2024 року
Authors: Сойчук, Р.
Keywords: ЗЗСО
інклюзивне навчання
діти з особливими освітніми потребами
осіби з особливими освітніми потребами
дискримінація
інклюзивне суспільство
Концепція інклюзивної освіти
інклюзивний освітній заклад
інклюзивна компетентність
інклюзивне освітнє середовище
ознаки інклюзивних шкіл
Issue Date: 2024
Publisher: Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції: збірник тез доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 14 листопада 2024 року) / Приватний вищий навчальний заклад «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне, 2024. Ч ІI.
Citation: Сойчук Р. До проблеми організації інклюзивного навчання учнів з особливими освітніми потребами у початковій школі / Р. Сойчук // Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції : зб. тез доповідей учасн. Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 14 листоп. 2024 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. – Рівне : МЕГУ, 2024. – Ч ІI. – С. 40-43.
Abstract: У проєкції реалізації права кожної особистості на безперешкодне здобуття освіти заклади загальної середньої освіти (далі – ЗЗСО) зобов’язані створювати умови для безперешкодного здобуття знань усіма дітьми, незважаючи на їхні індивідуальні особливості. Це зобов’язання детермінує високі темпи розвитку й упровадження інклюзивного навчання для дітей з особливими освітніми потребами. Інклюзивне навчання вважають одним із пріоритетних напрямів реформування освітньої системи в низці країн світу, вектор якого – забезпечення права на освіту осіб з особливими освітніми потребами (далі – ООП) без дискримінації.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5363
Appears in Collections:АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ НАУКИ ТА ОСВІТИ В УМОВАХ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ. ЧАСТИНА ІI

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ЗБІРНИК_КОНФЕРЕНЦІЇ_МЕГУ_2024_2 час-40-43.pdfДо проблеми організації інклюзивного навчання учнів з особливими освітніми потребами у початковій школі872.61 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.