Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5368
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГрицай, Н.-
dc.contributor.authorГолотюк, К.-
dc.date.accessioned2024-11-13T12:35:57Z-
dc.date.available2024-11-13T12:35:57Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationРеалізація інтегративного підходу у сучасній природничій освіті України / Н. Грицай, К. Голотюк // Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції : зб. тез доповідей учасн. Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 14 листоп. 2024 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. – Рівне : МЕГУ, 2024. – Ч ІI. – С. 21-22.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5368-
dc.description.abstractОстаннім часом в освітній галузі досить часто вживають слово «інтеграція». Інтеграцію знань вважають одним із дидактичних принципів сучасної освіти [5]. Інтегративний підхід у природничій освіті спрямований на поєднання змісту знань з кількох навчальних предметів у єдине ціле, що дає змогу сформувати цілісну природничо-наукову картину світу. Зокрема, реформа Нової української школи передбачає впровадження багатьох інтегрованих курсів природничого спрямування. Проблему інтеграції змісту навчання вивчали С. Гончаренко, К. Гуз, Т. Засєкіна, В. Ільченко, М. Колесник, А. Степанюк та ін. Проте недостатньо дослідженим є питання реалізації інтегративного підходу в умовах побудови Нової української школи.en_US
dc.publisherАктуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції: збірник тез доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 14 листопада 2024 року) / Приватний вищий навчальний заклад «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне, 2024. Ч ІI.en_US
dc.subjectінтеграціяen_US
dc.subjectсучасна освітаen_US
dc.subjectінтегративний підхід у природничій освітіen_US
dc.subjectНова українська школаen_US
dc.subjectSTEAM-освітаen_US
dc.titleРЕАЛІЗАЦІЯ ІНТЕГРАТИВНОГО ПІДХОДУ У СУЧАСНІЙ ПРИРОДНИЧІЙ ОСВІТІ УКРАЇНИen_US
dc.title.alternativeЗбірник тез наукових доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції, м. Рівне, 14 листопада 2024 рокуen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ НАУКИ ТА ОСВІТИ В УМОВАХ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ. ЧАСТИНА ІI

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЗБІРНИК_КОНФЕРЕНЦІЇ_МЕГУ_2024_2 час-21-22.pdfРеалізація інтегративного підходу у сучасній природничій освіті України689.12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.