Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5371
Title: НАВЧАЛЬНІ ПРОЄКНТНІ МЕТОДИКИ В СИСТЕМІ СУЧАСНИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Other Titles: Збірник тез наукових доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції, м. Рівне, 14 листопада 2024 року
Authors: Дем’янчук, А.
Марчук, О.
Мельничук, Л.
Keywords: проєктні методики
сучасні педагогічні технології
вща школа
студенти
критичне мислення
розвиток творчого мислення
освітній процес
освітня програма
проєктне навчання
метод проєктів
дистанційна освіта
проєкт
Issue Date: 2024
Publisher: Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції: збірник тез доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 14 листопада 2024 року) / Приватний вищий навчальний заклад «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне, 2024. Ч ІI.
Citation: Навчальні проєкнтні методики в системі сучасних педагогічних технологій вищої освіти / А. Дем'яечук, О. Марчук, Л. Мельничук // Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції : зб. тез доповідей учасн. Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 14 листоп. 2024 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. – Рівне : МЕГУ, 2024. – Ч ІI. – С. 9-12.
Abstract: Проєктні методики в системі сучасних педагогічних технологій вищої школи відіграють важливу роль. Вони дозволяють студентам активно залучатися до процесу навчання, розвиваючи їх критичне мислення, навички розв’язання проблем та вміння працювати в команді. У ході їх використання відбувається інтенсивний розвиток творчого мислення здобувачів вищої освіти. Необхідність використання інноваційних підходів в освітньому процесі ЗВО зазначена у Законі України «Про освіту». В цьому документі написано, що в ході здобуття освіти формуються «знання, уміння, навички, способи мислення, погляди, цінності, інші особисті якості, набуті у процесі навчання, виховання та розвитку, які можна ідентифікувати, спланувати, оцінити і виміряти та які особа здатна продемонструвати після завершення освітньої програми або окремих освітніх компонентів» [2].
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5371
Appears in Collections:АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ НАУКИ ТА ОСВІТИ В УМОВАХ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ. ЧАСТИНА ІI

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ЗБІРНИК_КОНФЕРЕНЦІЇ_МЕГУ_2024_2 час-9-12.pdfНавчальні проєкнтні методики в системі сучасних педагогічних технологій вищої освіти720.41 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.