Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5377
Title: РОЗВИТОК КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ НА УРОКАХ МОВНО-ЛІТЕРАТУРНОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ В ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ = DEVELOPMENT OF CRITICAL THINKING OF PRIMARY SCHOOL STUDENTS IN THE LESSONS OF LANGUAGE AND LITERATURE IN THE EDUCATIONAL ENVIRONMENT OF THE NEW UKRAINIAN SCHOOL
Other Titles: Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр»
Authors: Долінська, Л. М.
Dolinska, L. M.
Keywords: critical thinking
elementary school students
language and literature education
elementary school
the Concept of the New Ukrainian School
критичне мислення
молодші школярі
мовно-літературна освітня галузь
початкова школа
Концепція Нової української школи
Issue Date: 2024
Publisher: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»
Citation: Долінська Л. М. Розвиток критичного мислення учнів початкових класів на уроках мовно-літературної освітньої галузі в освітньому середовищі нової української школи : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр". Рівне : МЕГУ, 2024. 68 с.
Series/Report no.: 013;Початкова освіта
Abstract: Наукове дослідження спрямоване на вивчення проблеми розвитку критичного мислення учнів початкових класів на уроках мовно-літературної освітньої галузі в освітньому середовищі Нової української школи. У роботі проаналізовано теоретичні основи розвитку критичного мислення, визначено педагогічні аспекти використання методів для розвитку критичного мислення на уроках «Української мови та літературного читання». Досліджено педагогічні прийоми та методи, спрямовані на розвиток критичного мислення учнів початкових класів на уроках мовно-літературної освітньої галузі. Експериментальна частина роботи включає вивчення результатів застосування вправ на розвиток критичного мислення на практиці. Автор порівнює зміни у рівнях розвитку критичного мислення в експериментальній та контрольній групах до та після впровадження експериментальної роботи. The research is aimed at studying the problem of developing critical thinking of primary school students in the lessons of language and literature in the educational environment of the New Ukrainian School. The paper analyzes the theoretical foundations of critical thinking development, identifies pedagogical aspects of using methods to develop critical thinking in the Ukrainian language and literary reading lessons. The pedagogical techniques and methods aimed at developing critical thinking of elementary school students in the lessons of language and literary education are investigated. The experimental part of the work includes the study of the results of applying critical thinking exercises in practice. The author compares changes in the levels of critical thinking development in the experimental and control groups before and after the implementation of the experimental work.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5377
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи кафедри теорії та методики початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
МР2024_013_ПО_Долінська.pdfРозвиток критичного мислення учнів початкових класів1.28 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.