Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5377
Назва: РОЗВИТОК КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ НА УРОКАХ МОВНО-ЛІТЕРАТУРНОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ В ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ = DEVELOPMENT OF CRITICAL THINKING OF PRIMARY SCHOOL STUDENTS IN THE LESSONS OF LANGUAGE AND LITERATURE IN THE EDUCATIONAL ENVIRONMENT OF THE NEW UKRAINIAN SCHOOL
Інші назви: Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр»
Автори: Долінська, Л. М.
Dolinska, L. M.
Ключові слова: critical thinking
elementary school students
language and literature education
elementary school
the Concept of the New Ukrainian School
критичне мислення
молодші школярі
мовно-літературна освітня галузь
початкова школа
Концепція Нової української школи
Дата публікації: 2024
Видавництво: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»
Бібліографічний опис: Долінська Л. М. Розвиток критичного мислення учнів початкових класів на уроках мовно-літературної освітньої галузі в освітньому середовищі нової української школи : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр". Рівне : МЕГУ, 2024. 68 с.
Серія/номер: 013;Початкова освіта
Короткий огляд (реферат): Наукове дослідження спрямоване на вивчення проблеми розвитку критичного мислення учнів початкових класів на уроках мовно-літературної освітньої галузі в освітньому середовищі Нової української школи. У роботі проаналізовано теоретичні основи розвитку критичного мислення, визначено педагогічні аспекти використання методів для розвитку критичного мислення на уроках «Української мови та літературного читання». Досліджено педагогічні прийоми та методи, спрямовані на розвиток критичного мислення учнів початкових класів на уроках мовно-літературної освітньої галузі. Експериментальна частина роботи включає вивчення результатів застосування вправ на розвиток критичного мислення на практиці. Автор порівнює зміни у рівнях розвитку критичного мислення в експериментальній та контрольній групах до та після впровадження експериментальної роботи. The research is aimed at studying the problem of developing critical thinking of primary school students in the lessons of language and literature in the educational environment of the New Ukrainian School. The paper analyzes the theoretical foundations of critical thinking development, identifies pedagogical aspects of using methods to develop critical thinking in the Ukrainian language and literary reading lessons. The pedagogical techniques and methods aimed at developing critical thinking of elementary school students in the lessons of language and literary education are investigated. The experimental part of the work includes the study of the results of applying critical thinking exercises in practice. The author compares changes in the levels of critical thinking development in the experimental and control groups before and after the implementation of the experimental work.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5377
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи кафедри теорії та методики початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МР2024_013_ПО_Долінська.pdfРозвиток критичного мислення учнів початкових класів1.28 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.