Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5377
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДолінська, Л. М.-
dc.contributor.authorDolinska, L. M.-
dc.date.accessioned2025-02-24T12:35:48Z-
dc.date.available2025-02-24T12:35:48Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationДолінська Л. М. Розвиток критичного мислення учнів початкових класів на уроках мовно-літературної освітньої галузі в освітньому середовищі нової української школи : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр". Рівне : МЕГУ, 2024. 68 с.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5377-
dc.description.abstractНаукове дослідження спрямоване на вивчення проблеми розвитку критичного мислення учнів початкових класів на уроках мовно-літературної освітньої галузі в освітньому середовищі Нової української школи. У роботі проаналізовано теоретичні основи розвитку критичного мислення, визначено педагогічні аспекти використання методів для розвитку критичного мислення на уроках «Української мови та літературного читання». Досліджено педагогічні прийоми та методи, спрямовані на розвиток критичного мислення учнів початкових класів на уроках мовно-літературної освітньої галузі. Експериментальна частина роботи включає вивчення результатів застосування вправ на розвиток критичного мислення на практиці. Автор порівнює зміни у рівнях розвитку критичного мислення в експериментальній та контрольній групах до та після впровадження експериментальної роботи. The research is aimed at studying the problem of developing critical thinking of primary school students in the lessons of language and literature in the educational environment of the New Ukrainian School. The paper analyzes the theoretical foundations of critical thinking development, identifies pedagogical aspects of using methods to develop critical thinking in the Ukrainian language and literary reading lessons. The pedagogical techniques and methods aimed at developing critical thinking of elementary school students in the lessons of language and literary education are investigated. The experimental part of the work includes the study of the results of applying critical thinking exercises in practice. The author compares changes in the levels of critical thinking development in the experimental and control groups before and after the implementation of the experimental work.en_US
dc.publisherПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»en_US
dc.relation.ispartofseries013;Початкова освіта-
dc.subjectcritical thinkingen_US
dc.subjectelementary school studentsen_US
dc.subjectlanguage and literature educationen_US
dc.subjectelementary schoolen_US
dc.subjectthe Concept of the New Ukrainian Schoolen_US
dc.subjectкритичне мисленняen_US
dc.subjectмолодші школяріen_US
dc.subjectмовно-літературна освітня галузьen_US
dc.subjectпочаткова школаen_US
dc.subjectКонцепція Нової української школиen_US
dc.titleРОЗВИТОК КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ НА УРОКАХ МОВНО-ЛІТЕРАТУРНОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ В ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ = DEVELOPMENT OF CRITICAL THINKING OF PRIMARY SCHOOL STUDENTS IN THE LESSONS OF LANGUAGE AND LITERATURE IN THE EDUCATIONAL ENVIRONMENT OF THE NEW UKRAINIAN SCHOOLen_US
dc.title.alternativeКваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр»en_US
dc.typeOtheren_US
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи кафедри теорії та методики початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
МР2024_013_ПО_Долінська.pdfРозвиток критичного мислення учнів початкових класів1.28 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.