Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5378
Назва: РОЗВИТОК МОВНОГО ПОТЕНЦІАЛУ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ЗАСОБАМИ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР В ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ = DEVELOPMENT OF PRIMARY SCHOOL STUDENTS' LANGUAGE POTENTIAL BY MEANS OF DIDACTIC GAMES IN THE EDUCATIONAL ENVIRONMENT OF THE NEW UKRAINIAN SCHOOL
Інші назви: Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр»
Автори: Іванишин, Г. М.
Ivanyshyn, G. M.
Ключові слова: language potential
primary school
New Ukrainian School
didactic games
language competence
speech development
connected speech
мовний потенціал
початкові класи
Нова українська школа
дидактичні ігри
мовна компетенція
розвиток мовлення
зв'язне мовлення
Дата публікації: 2024
Видавництво: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»
Бібліографічний опис: Іванишин Г. М. Розвиток мовного потенціалу учнів початкових класів засобами дидактичних ігор в освітньому середовищі Нової української школи : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр". Рівне : МЕГУ, 2024. 75 с.
Серія/номер: 013;Початкова освіта
Короткий огляд (реферат): Наукове дослідження присвячено вивченню та аналізу теоретичних засад та практичних аспектів розвитку мовного потенціалу учнів початкових класів за допомогою дидактичних ігор в умовах Нової української школи. У вступі розкрито актуальність проблеми та визначено мету та завдання дослідження. У першому розділі роботи проаналізовано психолого-педагогічні та лінгвістичні основи організації навчання з розвитку мовлення молодших школярів. Особливу увагу приділено особливостям мовного розвитку в цьому віковому періоді та ролі дидактичних ігор у формуванні мовленнєвої діяльності молодших школярів. Другий розділ роботи присвячено дослідно-експериментальній перевірці ефективності методики розвитку мовного потенціалу учнів початкових класів з використанням дидактичних ігор в умовах Нової української школи. Здійснено педагогічний аналіз рівнів зв'язного мовлення молодших школярів, вроваджено методику розвитку мовного потенціалу та подано порівняльну характеристику результатів після формувального експерименту. The scientific research is devoted to the study and analysis of theoretical foundations and practical aspects of the development of primary school students' language potential through didactic games in the New Ukrainian School. The introduction reveals the relevance of the problem and defines the purpose and objectives of the study. The first section of the paper analyzes the psychological, pedagogical and linguistic foundations of organizing training for the development of primary schoolchildren's speech. Particular attention is paid to the peculiarities of language development in this age period and the role of didactic games in the formation of primary schoolchildren's speech activity. The second section of the work is devoted to the experimental verification of the effectiveness of the methodology for developing the language potential of primary school students using didactic games in the conditions of the New Ukrainian School. The pedagogical analysis of the levels of coherent speech of primary schoolchildren is carried out, the methodology of developing language potential is introduced, and a comparative characterization of the results after the formative experiment is presented.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5378
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи кафедри теорії та методики початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МР2024_013_ПО_Іванишин.pdfРозвиток мовного потенціалу учнів початкових класів1.41 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.