Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5379
Назва: ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В УМОВАХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ = FORMATION OF INFORMATION CULTURE OF PRIMARY SCHOOL PUPILS IN UKRAINIAN LANGUAGE LESSONS IN THE CONDITIONS OF THE NEW UKRAINIAN SCHOOL
Інші назви: Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр»
Автори: Маковецька, О. М.
Makovetska, O. M.
Ключові слова: primary school students
primary school
Concept of the New Ukrainian School
information culture
work with information
development of information skills
молодші школярі
початкова школа
Концепція Нової української школи
інформаційна культура
робота з інформацією
розвиток інформаційних навичок
Дата публікації: 2024
Видавництво: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»
Бібліографічний опис: Маковецька О. М. Формування інформаційної культури учнів початкових класів на уроках української мови в умовах Нової української школи : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр". Рівне : МЕГУ, 2024.79 с.
Серія/номер: 013;Початкова освіта
Короткий огляд (реферат): Наукове дослідження присвячено вивченню та аналізу теоретико-методичних засад формування інформаційної культури учнів початкових класів на уроках української мови в умовах Нової української школи. У першому розділі досліджено поняття інформаційної культури у психолого-педагогічній літературі, висвітлено особливості роботи з інформацією на уроках інтегрованого курсу «Українська мова та літературне читання», а також розглянуто аспекти формування інформаційної культури молодших школярів на уроках української мови. У другому розділі представлено дослідно-експериментальну перевірку ефективності методики формування інформаційної культури учнів початкових класів. Вивчено рівні сформованості інформаційної культури молодших школярів, розроблено та застосовано методику формування інформаційної культури на уроках української мови. Проведено порівняльну характеристику рівнів сформованості інформаційної культури молодших школярів перед та після формувального експерименту. The scientific research is devoted to the study and analysis of theoretical and methodological foundations of the formation of information culture of primary school students in the Ukrainian language lessons in the conditions of the New Ukrainian School. The first chapter examines the concept of information culture in psychological and pedagogical literature, highlights the peculiarities of working with information in the lessons of the integrated course «Ukrainian Language and Literary Reading», and considers aspects of the formation of information culture of primary school students in Ukrainian language lessons. The second section presents an experimental test of the effectiveness of the methodology for forming the information culture of primary school students. The levels of formation of primary school students' information culture are studied, the methodology for the formation of information culture in Ukrainian language lessons is developed and applied. A comparative characterization of the levels of information culture formation of primary school pupils before and after the formative experiment was carried out.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5379
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи кафедри теорії та методики початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МР2024_013_ПО_Маковецька.pdfФормування інформаційної культури учнів початкових класів1.6 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.