Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5381
Title: | РАНКОВІ ЗУСТРІЧІ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ТЕХНОЛОГІЯ ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ = MORNING MEETINGS AS A PEDAGOGICAL TECHNOLOGY FOR THE FORMATION OF SOCIAL COMPETENCE OF PRIMARY EDUCATION STUDENTS |
Other Titles: | Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» |
Authors: | Сенів, Ю. В. Seniv, Y. V. |
Keywords: | social competence primary school students morning meetings pedagogical technology соціальна компетентність здобувачі початкової освіти ранкові зустрічі педагогічна технологія |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
Citation: | Сенів Ю. В. Ранкові зустрічі як педагогічна технологія формування соціальної компетентності здобувачів початкової освіти : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр". Рівне : МЕГУ, 2024. 63 с. |
Series/Report no.: | 013;Початкова освіта |
Abstract: | Наукове дослідження присвячено вивченню та розвитку соціальної компетентності у здобувачів початкової освіти. У першому розділі проаналізовано теоретичні аспекти формування соціальної компетентності, зокрема розглянуто поняття «соціальна компетентність» у психолого-педагогічній літературі, особливості її розвитку у молодших школярів та схарактеризовано педагогічну технологію ранкових зустрічей як ефективного методу формування соціальної компетентності учнів початкової освіти. У другому розділі проведено дослідно-експериментальну перевірку ефективності методики формування соціальної компетентності здобувачів початкової освіти за допомогою ранкових зустрічей. Проаналізовано рівні соціальної компетентності молодших школярів, описано впроваджену методику організації ранкових зустрічей та подано порівняльну характеристику рівнів соціальної компетентності після проведення формувального експерименту. The research is devoted to the study and development of social competence in primary education students. The first section analyzes the theoretical aspects of the formation of social competence, in particular, the concept of «social competence» in the psychological and pedagogical literature, the peculiarities of its development in primary schoolchildren and characterizes the pedagogical technology of morning meetings as an effective method of forming the social competence of primary school students. In the second chapter, the effectiveness of the methodology for forming the social competence of primary school students through morning meetings was experimentally tested. The levels of social competence of primary school students are analyzed, the implemented methodology for organizing morning meetings is described, and a comparative characterization of the levels of social competence after the formative experiment is presented. |
URI: | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5381 |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні роботи кафедри теорії та методики початкової освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
МР2024_013_ПО_Сенів.pdf | Ранкові зустрічі | 1.36 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.