Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5381
Назва: РАНКОВІ ЗУСТРІЧІ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ТЕХНОЛОГІЯ ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ = MORNING MEETINGS AS A PEDAGOGICAL TECHNOLOGY FOR THE FORMATION OF SOCIAL COMPETENCE OF PRIMARY EDUCATION STUDENTS
Інші назви: Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр»
Автори: Сенів, Ю. В.
Seniv, Y. V.
Ключові слова: social competence
primary school students
morning meetings
pedagogical technology
соціальна компетентність
здобувачі початкової освіти
ранкові зустрічі
педагогічна технологія
Дата публікації: 2024
Видавництво: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»
Бібліографічний опис: Сенів Ю. В. Ранкові зустрічі як педагогічна технологія формування соціальної компетентності здобувачів початкової освіти : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр". Рівне : МЕГУ, 2024. 63 с.
Серія/номер: 013;Початкова освіта
Короткий огляд (реферат): Наукове дослідження присвячено вивченню та розвитку соціальної компетентності у здобувачів початкової освіти. У першому розділі проаналізовано теоретичні аспекти формування соціальної компетентності, зокрема розглянуто поняття «соціальна компетентність» у психолого-педагогічній літературі, особливості її розвитку у молодших школярів та схарактеризовано педагогічну технологію ранкових зустрічей як ефективного методу формування соціальної компетентності учнів початкової освіти. У другому розділі проведено дослідно-експериментальну перевірку ефективності методики формування соціальної компетентності здобувачів початкової освіти за допомогою ранкових зустрічей. Проаналізовано рівні соціальної компетентності молодших школярів, описано впроваджену методику організації ранкових зустрічей та подано порівняльну характеристику рівнів соціальної компетентності після проведення формувального експерименту. The research is devoted to the study and development of social competence in primary education students. The first section analyzes the theoretical aspects of the formation of social competence, in particular, the concept of «social competence» in the psychological and pedagogical literature, the peculiarities of its development in primary schoolchildren and characterizes the pedagogical technology of morning meetings as an effective method of forming the social competence of primary school students. In the second chapter, the effectiveness of the methodology for forming the social competence of primary school students through morning meetings was experimentally tested. The levels of social competence of primary school students are analyzed, the implemented methodology for organizing morning meetings is described, and a comparative characterization of the levels of social competence after the formative experiment is presented.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5381
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи кафедри теорії та методики початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МР2024_013_ПО_Сенів.pdfРанкові зустрічі1.36 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.