Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5437| Title: | ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ВИКОРИСТАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРІГАЮЧИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ У ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ | 
| Other Titles: | Збірник тез виступів учасників Регіонального науково-практичного семінару здобувачів ступеня магістра початкової освіти (м. Рівне, 7-8 грудня 2024 року) | 
| Authors: | Максимчук, Н. В. | 
| Keywords: | початкова освіта реформа початкової освіти здоров’язберігаючі технології уроки молодший шкільний вік Нова Українська школа здоров’я людини здоровий спосіб життя фізкультурна освіта компенсаторно-нейтралізуючі технології фізкультпаузи фізкультхвилинки стимулюючі технології інформаційно-навчальні технології температурне загартовування фізичні навантаження навчально-виховні технології особистісно-розвивальні технології соціально-адаптуючі технології лікувально-оздоровчі технології соціально-психологічні тренінги адаптація  | 
| Issue Date: | 2024 | 
| Publisher: | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» | 
| Citation: | Максимчук Н. В. Психолого-педагогічні умови використання здоров’язберігаючих технологій на уроках у початкових класах нової української школи. Інноваційні процеси в початковій освіті: теорія, практика, перспективи : зб. тез виступів учасн. Регіонал. наук.-практ. семінару здобувачів ст. магістра поч. освіти (м. Рівне, 7-8 груд. 2024 р.). / за ред. О. О. Красовської, Н. М. Міськової, І. М. Сойко, О. А. Хом’як, О. Ф.Кирилович, Н. М. Максимчук ; ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне : МЕГУ ім. акад. Степана Дем’янчука, 2024. С. 173-175.. | 
| Abstract: | Здоров’я людини та її повноцінний розвиток є запорукою міцності й розвитку держави. Інтеграція розвитку освітньої та здоров’язберігаючої сфери має стати найважливішим вектором руху у державі та суспільстві, що будуються на гуманістичних, демократичних принципах. Реформування шкільної початкової освіти у контексті збереження здоров’я підростаючого покоління за сучасних умов спрямоване не тільки на соціальний та індивідуальний ресурси. Найбільш значущим періодом у формуванні основ здорового способу життя є молодший шкільний вік. В останні роки в початковій освіті відбувається процес зміни освітньої парадигми. Новою освітньою парадигмою передбачено зміну пріоритетів із формування знань, умінь і навичок на цілісний і різнобічний розвиток особистості. | 
| URI: | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5437 | 
| Appears in Collections: | ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ В ПОЧАТКОВІЙ ОСВІТІ: ТЕОРІЯ, ПРАКТИКА, ПЕРСПЕКТИВИ | 
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| ЗБІРНИК_ПО_7.11.2024_fdb03def-f95f-4612-b73a-54c0af7ddb92-173-175.pdf | Психолого-педагогічні умови використання здоров’язберігаючих технологій на уроках у початкових класах нової української школи | 383.36 kB | Adobe PDF | View/Open | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.