Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/544
Title: ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ВПРОВАДЖЕННЯ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДУ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ У ГАЛУЗІ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ
Authors: Антонюк, В.
Keywords: Особистісно орієнтований підхід, професійна підготовка.
The personality oriented approach, professional training, artistic education, innovative technologies.
Issue Date: 2016
Publisher: Збірник студентських наукових праць. - № 2 (6). - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2016. - 246 с. - С. 6-10.
Abstract: У статті досліджено формування професійної готовності майбутніх учителів початкової школи у галузі мистецької освіти в умовах особистісно орієнтованого підходу, що базується на індивідуально-творчому розвитку особистості фахівця, який передбачає творчу трансформацію особистісного ставлення, розуміння виховної потужності художньо-педагогічних ідей, педагогічних теорій, сучасних методичних рекомендацій. // It is marked in the article, that forming of professional readiness of future teachers of initial school in the sphere of artistic education in the conditions of the personality oriented approach is based on individually-creative development of specialist’ personality that envisages creative transformation, personality relation, understanding of educating power of artistically-pedagogical ideas, theories, methodical recommendations.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/544
ISBN: 978-966-7359-75-1
Appears in Collections:Збірник студентських наукових праць. 2016. № 2 (6)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Студентська стаття - Антонюк Валентина.pdf547.3 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.