Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5455Full metadata record
| DC Field | Value | Language | 
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Гонта, Т. Г. | - | 
| dc.date.accessioned | 2025-04-25T11:34:11Z | - | 
| dc.date.available | 2025-04-25T11:34:11Z | - | 
| dc.date.issued | 2024 | - | 
| dc.identifier.citation | Гонта Т. Г. Діяльнісний підхід до навчання математики молодших школярів в умовах реалізації концепції Нової української школи. Інноваційні процеси в початковій освіті: теорія, практика, перспективи : зб. тез виступів учасн. Регіонал. наук.-практ. семінару здобувачів ст. магістра поч. освіти (м. Рівне, 7-8 груд. 2024 р.). / за ред. О. О. Красовської, Н. М. Міськової, І. М. Сойко, О. А. Хом’як, О. Ф.Кирилович, Н. М. Максимчук ; ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне : МЕГУ ім. акад. Степана Дем’янчука, 2024. С. 110-112. | en_US | 
| dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5455 | - | 
| dc.description.abstract | Інноваційна за змістом і характером динаміка світових тенденцій розвитку суспільних процесів вимагає від України вибору випереджувальної моделі подальшого розвитку та мобілізації суспільних ресурсів. Останнє суттєво впливає на систему освіти в цілому та її загальноосвітню складову зокрема. Інновації стають тим механізмом, який дає можливість дійснити в усіх галузях діяльності процес випереджального розвитку і забезпечить приєднання України до високотехнологічних держав. | en_US | 
| dc.publisher | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» | en_US | 
| dc.subject | інновації | en_US | 
| dc.subject | початкова школа | en_US | 
| dc.subject | психологічний настрій | en_US | 
| dc.subject | Нова українська школа | en_US | 
| dc.subject | Державний стандарт початкової освіти | en_US | 
| dc.subject | математика | en_US | 
| dc.subject | математична компетентність | en_US | 
| dc.subject | математичні моделі | en_US | 
| dc.subject | діяльнісний підхід | en_US | 
| dc.title | ДІЯЛЬНІСНИЙ ПІДХІД ДО НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ В УМОВАХ РЕАЛІЗАЦІЇ КОНЦЕПЦІЇ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ | en_US | 
| dc.title.alternative | Збірник тез виступів учасників Регіонального науково-практичного семінару здобувачів ступеня магістра початкової освіти (м. Рівне, 7-8 грудня 2024 року) | en_US | 
| dc.type | Article | en_US | 
| Appears in Collections: | ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ В ПОЧАТКОВІЙ ОСВІТІ: ТЕОРІЯ, ПРАКТИКА, ПЕРСПЕКТИВИ | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| ЗБІРНИК_ПО_7.11.2024_fdb03def-f95f-4612-b73a-54c0af7ddb92-110-112.pdf | Діяльнісний підхід до навчання математики молодших школярів в умовах реалізації концепції Нової української школи | 387.94 kB | Adobe PDF | View/Open | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.