Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/545
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГенріх, Е.-
dc.date.accessioned2018-04-27T08:13:26Z-
dc.date.available2018-04-27T08:13:26Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.isbn978-966-7359-75-1-
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/545-
dc.description.abstractУ статті досліджено особливості впровадження моделі художньо-естетичного виховання майбутніх учителів початкової школи в цілісному педагогічному процесі університету, представлено авторську модель побудовану на ідеї – цілісність педагогічного процесу університету є духовно-культурною цінністю. // In the article the features of the implementation of the model of artistic and aesthetic education of future primary school teachers in a holistic pedagogical process of the university are investigated, the model based on the author's idea of the integrity of the educational process of the university as the spiritual and cultural value is presented.en_US
dc.publisherЗбірник студентських наукових праць. - № 2 (6). - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2016. - 246 с. - С. 11-16.en_US
dc.subjectМодель, художньо-естетичне виховання.en_US
dc.subjectModel, artistic and aesthetic education.en_US
dc.titleМОДЕЛЬ ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ В ЦІЛІСНОМУ ПЕДАГОГІЧНОМУ ПРОЦЕСІ УНІВЕРСИТЕТУen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Збірник студентських наукових праць. 2016. № 2 (6)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Студентська стаття - Генріх Емма.pdf550.92 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.