Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5474Full metadata record
| DC Field | Value | Language | 
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Скоцька, Я. О. | - | 
| dc.date.accessioned | 2025-04-28T08:59:35Z | - | 
| dc.date.available | 2025-04-28T08:59:35Z | - | 
| dc.date.issued | 2024 | - | 
| dc.identifier.citation | Скоцька Я. О. Особливості застосування інтегрованого підходу на уроках «Мистецтва» у початкових класах Нової української школи. Інноваційні процеси в початковій освіті: теорія, практика, перспективи : зб. тез виступів учасн. Регіонал. наук.-практ. семінару здобувачів ст. магістра поч. освіти (м. Рівне, 7-8 груд. 2024 р.). / за ред. О. О. Красовської, Н. М. Міськової, І. М. Сойко, О. А. Хом’як, О. Ф.Кирилович, Н. М. Максимчук ; ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне : МЕГУ ім. акад. Степана Дем’янчука, 2024. С. 42-45. | en_US | 
| dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5474 | - | 
| dc.description.abstract | Провідною ідеєю Концепції «Нова українська школа» є розвиток ключових компетентностей учнів. Орієнтуючись на європейський досвід освітніх реформ, українська освіта сьогодні повинна мати не академічний, а прикладний характер: усі знання, отримані в школі, дитина має використовувати в повсякденному житті. Саме такою ідеєю пронизане інтегроване навчання, яке нині набуло більш широкого розуміння в теорії й більш активного використання в практиці освітньої діяльності порівняно з попередніми роками. За новим Державним стандартом початкової освіти інтеграція є основною формою організації навчання молодших школярів. | en_US | 
| dc.publisher | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» | en_US | 
| dc.subject | Нова українська школа | en_US | 
| dc.subject | освітні реформи | en_US | 
| dc.subject | українська освіта | en_US | 
| dc.subject | Державний стандарт початкової освіти | en_US | 
| dc.subject | молодші школярі | en_US | 
| dc.subject | інтегроване навчання | en_US | 
| dc.subject | диференціація | en_US | 
| dc.subject | інтеграція | en_US | 
| dc.subject | педагогічна інтнграція | en_US | 
| dc.subject | навколишній світ | en_US | 
| dc.subject | мислення | en_US | 
| dc.subject | інтегрований урок | en_US | 
| dc.subject | бінарний урок | en_US | 
| dc.subject | інтегроване навчання | en_US | 
| dc.subject | критичне мислення | en_US | 
| dc.subject | продуктивне мислення | en_US | 
| dc.subject | початкова школа | en_US | 
| dc.title | ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕГРОВАНОГО ПІДХОДУ НА УРОКАХ «МИСТЕЦТВА» У ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ | en_US | 
| dc.title.alternative | Збірник тез виступів учасників Регіонального науково-практичного семінару здобувачів ступеня магістра початкової освіти (м. Рівне, 7-8 грудня 2024 року) | en_US | 
| dc.type | Article | en_US | 
| Appears in Collections: | ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ В ПОЧАТКОВІЙ ОСВІТІ: ТЕОРІЯ, ПРАКТИКА, ПЕРСПЕКТИВИ | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| ЗБІРНИК_ПО_7.11.2024_fdb03def-f95f-4612-b73a-54c0af7ddb92-42-45.pdf | Особливості застосування інтегрованого підходу на уроках «Мистецтва» у початкових класах Нової української школи | 405.66 kB | Adobe PDF | View/Open | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.