Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5482Full metadata record
| DC Field | Value | Language | 
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Кіка, Г. Ю. | - | 
| dc.date.accessioned | 2025-04-28T10:27:15Z | - | 
| dc.date.available | 2025-04-28T10:27:15Z | - | 
| dc.date.issued | 2024 | - | 
| dc.identifier.citation | Кіка Г. Ю. Особливості застосування діяльнісного підходу до навчання «Мистецтва» у початкових класах нової української школи. Інноваційні процеси в початковій освіті: теорія, практика, перспективи : зб. тез виступів учасн. Регіонал. наук.-практ. семінару здобувачів ст. магістра поч. освіти (м. Рівне, 7-8 груд. 2024 р.). / за ред. О. О. Красовської, Н. М. Міськової, І. М. Сойко, О. А. Хом’як, О. Ф.Кирилович, Н. М. Максимчук ; ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне : МЕГУ ім. акад. Степана Дем’янчука, 2024. С. 9-13. | en_US | 
| dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5482 | - | 
| dc.description.abstract | В освітньому процесі початкової школи домінує діяльнісний підхід до навчання, виховання і розвитку молодших школярів. Аналіз наукових джерел свідчить, що під поняттям «підхід» вчені розуміють орієнтацію особистості в пізнавальній чи постійно перетворювальній діяльності. Значення діяльнісного підходу визначається тим, що діяльність сприяє становленню людини як особистості, з її культурою, традиціями, поглядами на життєдіяльність. | en_US | 
| dc.publisher | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» | en_US | 
| dc.subject | початкова школа | en_US | 
| dc.subject | молодші школярі | en_US | 
| dc.subject | навчання | en_US | 
| dc.subject | пізнавальна діяльність | en_US | 
| dc.subject | Державний стандарт початкової освіти | en_US | 
| dc.subject | інтерес | en_US | 
| dc.subject | комунікативні уміння | en_US | 
| dc.subject | критичне мислення | en_US | 
| dc.subject | системне мислення | en_US | 
| dc.subject | активність | en_US | 
| dc.subject | діяльнісний підхід | en_US | 
| dc.subject | педагогічні технології | en_US | 
| dc.title | ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ ДІЯЛЬНІСНОГО ПІДХОДУ ДО НАВЧАННЯ «МИСТЕЦТВА» У ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ | en_US | 
| dc.title.alternative | Збірник тез виступів учасників Регіонального науково-практичного семінару здобувачів ступеня магістра початкової освіти (м. Рівне, 7-8 грудня 2024 року) | en_US | 
| dc.type | Article | en_US | 
| Appears in Collections: | ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ В ПОЧАТКОВІЙ ОСВІТІ: ТЕОРІЯ, ПРАКТИКА, ПЕРСПЕКТИВИ | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| ЗБІРНИК_ПО_7.11.2024_fdb03def-f95f-4612-b73a-54c0af7ddb92-9-13.pdf | Особливості застосування діяльнісного підходу до навчання «Мистецтва» у початкових класах нової української школи | 397.72 kB | Adobe PDF | View/Open | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.