Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5483
Title: | РОЗВИТОК КРЕАТИВНОГО МИСЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ «МИСТЕЦТВА» В ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ |
Other Titles: | Збірник тез виступів учасників Регіонального науково-практичного семінару здобувачів ступеня магістра початкової освіти (м. Рівне, 7-8 грудня 2024 року) |
Authors: | Бенца, І. Ю. |
Keywords: | початкова освіта школа креативна особистість творчий підхід Нова українська школа креативність творчий розвиток дитина креативне мислення дизайнерське мислення пізнання мислення мистецтво художньо-творча діяльність невербальне мислення коммуникативні здібності конструктивність доцільність варіативність стиль прийоми художнього оформлення молодші школярі |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
Citation: | Бенца І. Ю. Розвиток креативного мислення молодших школярів на уроках «Мистецтва» в освітньому середовищі нової української школи. Інноваційні процеси в початковій освіті: теорія, практика, перспективи : зб. тез виступів учасн. Регіонал. наук.-практ. семінару здобувачів ст. магістра поч. освіти (м. Рівне, 7-8 груд. 2024 р.). / за ред. О. О. Красовської, Н. М. Міськової, І. М. Сойко, О. А. Хом’як, О. Ф.Кирилович, Н. М. Максимчук ; ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне : МЕГУ ім. акад. Степана Дем’янчука, 2024. С. 5-8. |
Abstract: | У Новій українській школі враховані вікові особливості фізичного, психічного і розумового розвитку дитини. З урахування цього запроваджено двоциклову організацію освітнього простору на рівнях початкової і базової загальної середньої освіти. Початкова освіта Нової української школи поділяється на два цикли: адаптаційно-ігровий (1 – 2 класи); основний (3 – 4 класи). Школа – це те місце, де учні проєктують своє майбутнє, ураховуючи свої можливості. Завдання педагога — навчити їх продуктивно діяти в ситуаціях новизни й невизначеності (адже в нашому житті все так швидко змінюється, і те, що було корисним учора, сьогодні може виявитись абсолютно непотрібним). «Креативність», «творчий підхід», «креативна особистість», «творчі успіхи», «думати творчо», «прояв креативності» – ці поняття в сучасному суспільстві є показниками професіоналізму. |
URI: | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5483 |
Appears in Collections: | ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ В ПОЧАТКОВІЙ ОСВІТІ: ТЕОРІЯ, ПРАКТИКА, ПЕРСПЕКТИВИ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ЗБІРНИК_ПО_7.11.2024_fdb03def-f95f-4612-b73a-54c0af7ddb92-5-8.pdf | Розвиток креативного мислення молодших школярів на уроках «Мистецтва» в освітньому середовищі нової української школи | 390.77 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.