Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5483
Назва: | РОЗВИТОК КРЕАТИВНОГО МИСЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ «МИСТЕЦТВА» В ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ |
Інші назви: | Збірник тез виступів учасників Регіонального науково-практичного семінару здобувачів ступеня магістра початкової освіти (м. Рівне, 7-8 грудня 2024 року) |
Автори: | Бенца, І. Ю. |
Ключові слова: | початкова освіта школа креативна особистість творчий підхід Нова українська школа креативність творчий розвиток дитина креативне мислення дизайнерське мислення пізнання мислення мистецтво художньо-творча діяльність невербальне мислення коммуникативні здібності конструктивність доцільність варіативність стиль прийоми художнього оформлення молодші школярі |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
Бібліографічний опис: | Бенца І. Ю. Розвиток креативного мислення молодших школярів на уроках «Мистецтва» в освітньому середовищі нової української школи. Інноваційні процеси в початковій освіті: теорія, практика, перспективи : зб. тез виступів учасн. Регіонал. наук.-практ. семінару здобувачів ст. магістра поч. освіти (м. Рівне, 7-8 груд. 2024 р.). / за ред. О. О. Красовської, Н. М. Міськової, І. М. Сойко, О. А. Хом’як, О. Ф.Кирилович, Н. М. Максимчук ; ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне : МЕГУ ім. акад. Степана Дем’янчука, 2024. С. 5-8. |
Короткий огляд (реферат): | У Новій українській школі враховані вікові особливості фізичного, психічного і розумового розвитку дитини. З урахування цього запроваджено двоциклову організацію освітнього простору на рівнях початкової і базової загальної середньої освіти. Початкова освіта Нової української школи поділяється на два цикли: адаптаційно-ігровий (1 – 2 класи); основний (3 – 4 класи). Школа – це те місце, де учні проєктують своє майбутнє, ураховуючи свої можливості. Завдання педагога — навчити їх продуктивно діяти в ситуаціях новизни й невизначеності (адже в нашому житті все так швидко змінюється, і те, що було корисним учора, сьогодні може виявитись абсолютно непотрібним). «Креативність», «творчий підхід», «креативна особистість», «творчі успіхи», «думати творчо», «прояв креативності» – ці поняття в сучасному суспільстві є показниками професіоналізму. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5483 |
Розташовується у зібраннях: | ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ В ПОЧАТКОВІЙ ОСВІТІ: ТЕОРІЯ, ПРАКТИКА, ПЕРСПЕКТИВИ |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ЗБІРНИК_ПО_7.11.2024_fdb03def-f95f-4612-b73a-54c0af7ddb92-5-8.pdf | Розвиток креативного мислення молодших школярів на уроках «Мистецтва» в освітньому середовищі нової української школи | 390.77 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.