Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5483
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБенца, І. Ю.-
dc.date.accessioned2025-04-28T10:37:23Z-
dc.date.available2025-04-28T10:37:23Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationБенца І. Ю. Розвиток креативного мислення молодших школярів на уроках «Мистецтва» в освітньому середовищі нової української школи. Інноваційні процеси в початковій освіті: теорія, практика, перспективи : зб. тез виступів учасн. Регіонал. наук.-практ. семінару здобувачів ст. магістра поч. освіти (м. Рівне, 7-8 груд. 2024 р.). / за ред. О. О. Красовської, Н. М. Міськової, І. М. Сойко, О. А. Хом’як, О. Ф.Кирилович, Н. М. Максимчук ; ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне : МЕГУ ім. акад. Степана Дем’янчука, 2024. С. 5-8.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5483-
dc.description.abstractУ Новій українській школі враховані вікові особливості фізичного, психічного і розумового розвитку дитини. З урахування цього запроваджено двоциклову організацію освітнього простору на рівнях початкової і базової загальної середньої освіти. Початкова освіта Нової української школи поділяється на два цикли: адаптаційно-ігровий (1 – 2 класи); основний (3 – 4 класи). Школа – це те місце, де учні проєктують своє майбутнє, ураховуючи свої можливості. Завдання педагога — навчити їх продуктивно діяти в ситуаціях новизни й невизначеності (адже в нашому житті все так швидко змінюється, і те, що було корисним учора, сьогодні може виявитись абсолютно непотрібним). «Креативність», «творчий підхід», «креативна особистість», «творчі успіхи», «думати творчо», «прояв креативності» – ці поняття в сучасному суспільстві є показниками професіоналізму.en_US
dc.publisherПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»en_US
dc.subjectпочаткова освітаen_US
dc.subjectшколаen_US
dc.subjectкреативна особистістьen_US
dc.subjectтворчий підхідen_US
dc.subjectНова українська школаen_US
dc.subjectкреативністьen_US
dc.subjectтворчий розвитокen_US
dc.subjectдитинаen_US
dc.subjectкреативне мисленняen_US
dc.subjectдизайнерське мисленняen_US
dc.subjectпізнанняen_US
dc.subjectмисленняen_US
dc.subjectмистецтвоen_US
dc.subjectхудожньо-творча діяльністьen_US
dc.subjectневербальне мисленняen_US
dc.subjectкоммуникативні здібностіen_US
dc.subjectконструктивністьen_US
dc.subjectдоцільністьen_US
dc.subjectваріативністьen_US
dc.subjectстильen_US
dc.subjectприйоми художнього оформленняen_US
dc.subjectмолодші школяріen_US
dc.titleРОЗВИТОК КРЕАТИВНОГО МИСЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ «МИСТЕЦТВА» В ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИen_US
dc.title.alternativeЗбірник тез виступів учасників Регіонального науково-практичного семінару здобувачів ступеня магістра початкової освіти (м. Рівне, 7-8 грудня 2024 року)en_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ В ПОЧАТКОВІЙ ОСВІТІ: ТЕОРІЯ, ПРАКТИКА, ПЕРСПЕКТИВИ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ЗБІРНИК_ПО_7.11.2024_fdb03def-f95f-4612-b73a-54c0af7ddb92-5-8.pdfРозвиток креативного мислення молодших школярів на уроках «Мистецтва» в освітньому середовищі нової української школи390.77 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.