Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5483
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бенца, І. Ю. | - |
dc.date.accessioned | 2025-04-28T10:37:23Z | - |
dc.date.available | 2025-04-28T10:37:23Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Бенца І. Ю. Розвиток креативного мислення молодших школярів на уроках «Мистецтва» в освітньому середовищі нової української школи. Інноваційні процеси в початковій освіті: теорія, практика, перспективи : зб. тез виступів учасн. Регіонал. наук.-практ. семінару здобувачів ст. магістра поч. освіти (м. Рівне, 7-8 груд. 2024 р.). / за ред. О. О. Красовської, Н. М. Міськової, І. М. Сойко, О. А. Хом’як, О. Ф.Кирилович, Н. М. Максимчук ; ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне : МЕГУ ім. акад. Степана Дем’янчука, 2024. С. 5-8. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5483 | - |
dc.description.abstract | У Новій українській школі враховані вікові особливості фізичного, психічного і розумового розвитку дитини. З урахування цього запроваджено двоциклову організацію освітнього простору на рівнях початкової і базової загальної середньої освіти. Початкова освіта Нової української школи поділяється на два цикли: адаптаційно-ігровий (1 – 2 класи); основний (3 – 4 класи). Школа – це те місце, де учні проєктують своє майбутнє, ураховуючи свої можливості. Завдання педагога — навчити їх продуктивно діяти в ситуаціях новизни й невизначеності (адже в нашому житті все так швидко змінюється, і те, що було корисним учора, сьогодні може виявитись абсолютно непотрібним). «Креативність», «творчий підхід», «креативна особистість», «творчі успіхи», «думати творчо», «прояв креативності» – ці поняття в сучасному суспільстві є показниками професіоналізму. | en_US |
dc.publisher | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» | en_US |
dc.subject | початкова освіта | en_US |
dc.subject | школа | en_US |
dc.subject | креативна особистість | en_US |
dc.subject | творчий підхід | en_US |
dc.subject | Нова українська школа | en_US |
dc.subject | креативність | en_US |
dc.subject | творчий розвиток | en_US |
dc.subject | дитина | en_US |
dc.subject | креативне мислення | en_US |
dc.subject | дизайнерське мислення | en_US |
dc.subject | пізнання | en_US |
dc.subject | мислення | en_US |
dc.subject | мистецтво | en_US |
dc.subject | художньо-творча діяльність | en_US |
dc.subject | невербальне мислення | en_US |
dc.subject | коммуникативні здібності | en_US |
dc.subject | конструктивність | en_US |
dc.subject | доцільність | en_US |
dc.subject | варіативність | en_US |
dc.subject | стиль | en_US |
dc.subject | прийоми художнього оформлення | en_US |
dc.subject | молодші школярі | en_US |
dc.title | РОЗВИТОК КРЕАТИВНОГО МИСЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ «МИСТЕЦТВА» В ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ | en_US |
dc.title.alternative | Збірник тез виступів учасників Регіонального науково-практичного семінару здобувачів ступеня магістра початкової освіти (м. Рівне, 7-8 грудня 2024 року) | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ В ПОЧАТКОВІЙ ОСВІТІ: ТЕОРІЯ, ПРАКТИКА, ПЕРСПЕКТИВИ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ЗБІРНИК_ПО_7.11.2024_fdb03def-f95f-4612-b73a-54c0af7ddb92-5-8.pdf | Розвиток креативного мислення молодших школярів на уроках «Мистецтва» в освітньому середовищі нової української школи | 390.77 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.