Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5489
Title: ВПЛИВ ПІСОЧНОЇ ТЕРАПІЇ НА СЕНСОРНИЙ РОЗВИТОК ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
Other Titles: Збірник тез виступів учасників І Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції (м. Рівне, 26 вересня 2024 р.)
Authors: Смеховська, М.
Keywords: сенсорне виховання
дошкільне виховання
довкілля
соціалізація
пісочна анімація
сенсорний розвиток дитини
ігри з піском
корекційно-розвиваючі заняття
пісок
емоційний стан дитини
пісочна терапія
Issue Date: 2025
Publisher: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»
Citation: Смеховська М. Вплив пісочної терапії на сенсорний розвиток дітей дошкільного віку. Актуальні проблеми дошкільної освіти: досвід, реалії, сьогодення та перспективи : зб. тез виступів учасн. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 26 верес. 2024 р.) / упор. О. О. Марчук. Л. Б. Мельничук, Т. І. Пагута; гол. ред.: Л. Б. Мельничук ; МОН України ; МЕГУ імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне : МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука, 2025. С. 175-179.
Abstract: Сенсорне виховання є одним з головних завдань дошкільного виховання, напрямом, який впливає на успішність подальшої соціалізації й навчання дитини. Саме дошкільний вік є найбільш сприятливим для вдосконалення діяльності органів чуття, що забезпечують повноцінні й різнобічні уявлення про довкілля. Учені одним із центральних моментів розвитку сприймання визначають засвоєння і використання сенсорних еталонів (В. Аванесова, Л. Венгер, Н. Ветлугіна, Л. Журова, О. Запорожець, В. Зінченко, Г. Кислюк, М. Поддьяков, Н. Сакуліна).
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5489
Appears in Collections:АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ: ДОСВІД, РЕАЛІЇ, СЬОГОДЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
+ЗБІРНИК_СТУД_КОНФ_2025_виправлений_1-175-179.pdfВплив пісочної терапії на сенсорний розвиток дітей дошкільного віку305.96 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.