Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5493
Title: | СУТНІСТЬ ПРОЦЕСУ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ В ДОШКІЛЬНОМУ ВІЦІ |
Other Titles: | Збірник тез виступів учасників І Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції (м. Рівне, 26 вересня 2024 р.) |
Authors: | Чорнак, Т. |
Keywords: | самореалізація self-realisation дошкільний вік соціальні якості самореалізація особистості самовдосконалення розвиток педагогічна концепція самореалізації особистість дошкільника дитина старший вік пізнавальна активність самосвідомість самоконтроль спілкування |
Issue Date: | 2025 |
Publisher: | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
Citation: | Чорнак Т. Сутність процесу самореалізації особистості в дошкільному віці. Актуальні проблеми дошкільної освіти: досвід, реалії, сьогодення та перспективи : зб. тез виступів учасн. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 26 верес. 2024 р.) / упор. О. О. Марчук. Л. Б. Мельничук, Т. І. Пагута; гол. ред.: Л. Б. Мельничук ; МОН України ; МЕГУ імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне : МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука, 2025. С. 159-163. |
Series/Report no.: | 012;Дошкільна освіта |
Abstract: | Об’єктивна дійсність сучасного суспільства, швидко мінливі зміни, зростаюча інформатизація і темп життя, що постійно прискорюється, висувають нові вимоги до якостей особистості: ініціативність, самостійність, активність, самовдосконалення, реалізація своїх здібностей і можливостей. У таких умовах проблема розвитку та використання людського потенціалу стає актуальною самореалізації у різних видах діяльності. |
URI: | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5493 |
Appears in Collections: | АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ: ДОСВІД, РЕАЛІЇ, СЬОГОДЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
+ЗБІРНИК_СТУД_КОНФ_2025_виправлений_1-159-163.pdf | Сутність процесу самореалізації особистості в дошкільному віці | 338.47 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.