Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5494
Title: | ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ МІЖОСОБИСТІСНИХ ВІДНОСИН У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ |
Other Titles: | Збірник тез виступів учасників І Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції (м. Рівне, 26 вересня 2024 р.) |
Authors: | Харковець, Л. |
Keywords: | дошкільний вік міжособистісні відносини Я хочу Я вмію Я знаю дружба однолітки гра старший дошкільний вік ЗДО ізольовані діти соціальний простір |
Issue Date: | 2025 |
Publisher: | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
Citation: | Харковець Л. Особливості формування міжособистісних відносин у дітей старшого дошкільного віку. Актуальні проблеми дошкільної освіти: досвід, реалії, сьогодення та перспективи : зб. тез виступів учасн. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 26 верес. 2024 р.) / упор. О. О. Марчук. Л. Б. Мельничук, Т. І. Пагута; гол. ред.: Л. Б. Мельничук ; МОН України ; МЕГУ імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне : МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука, 2025. С. 155-159. |
Series/Report no.: | 012;Дошкільна освіта |
Abstract: | Дошкільний вік – це період найшвидшого соціального розвитку особистості. Цей період є важливим у процесі становлення особистості дитини. Діти цього віку потребують пояснення багатьох життєвих моментів, порад, підтримки та розумінні. Величезна роль у розвитку спілкування та взаємодії з однолітками належить дорослому, адже дорослі є взірцем для наслідування. Дивлячись на дорослих, діти намагаються повторювати манеру поведінки, стиль спілкування, взаємини з іншими людьми. |
URI: | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5494 |
Appears in Collections: | АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ: ДОСВІД, РЕАЛІЇ, СЬОГОДЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
+ЗБІРНИК_СТУД_КОНФ_2025_виправлений_1-155-159.pdf | Особливості формування міжособистісних відносин у дітей старшого дошкільного віку | 333.46 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.