Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5496| Title: | ВЗАЄМОДІЯ ЗДО І БАТЬКІВ З ЛОГІКО-МАТЕМАТИЧНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ | 
| Other Titles: | Збірник тез виступів учасників І Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції (м. Рівне, 26 вересня 2024 р.) | 
| Authors: | Турчак, О. | 
| Keywords: | ЗДО розвиток дитини навчання математики дошкільний вік математичний розвиток логіко-математичний розвиток дошкільна освіта бесіда гра розповідь педагог ЗДО  | 
| Issue Date: | 2025 | 
| Publisher: | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» | 
| Citation: | Турчак О. Взаємодія ЗДО і батьків з логіко-математичного розвитку дітей дошкільного віку. Актуальні проблеми дошкільної освіти: досвід, реалії, сьогодення та перспективи : зб. тез виступів учасн. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 26 верес. 2024 р.) / упор. О. О. Марчук. Л. Б. Мельничук, Т. І. Пагута; гол. ред.: Л. Б. Мельничук ; МОН України ; МЕГУ імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне : МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука, 2025. С. 145-150. | 
| Series/Report no.: | 012;Дошкільна освіта | 
| Abstract: | Актуальною проблемою оновлення системи математичного розвитку дітей дошкільного віку є конструювання нетрадиційного змісту, форм і методів навчання й виховання, що забезпечують розвиток у кожної дитини пізнавальних здібностей і особистісних якостей. Характер і ефективність такого математичного розвитку в дошкільному віці стає фактором успішності подальшого навчання математики в школі. | 
| URI: | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5496 | 
| Appears in Collections: | АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ: ДОСВІД, РЕАЛІЇ, СЬОГОДЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ | 
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| +ЗБІРНИК_СТУД_КОНФ_2025_виправлений_1-145-150.pdf | Взаємодія ЗДО і батьків з логіко-математичного розвитку дітей дошкільного віку | 305.54 kB | Adobe PDF | View/Open | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.