Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5497
Title: ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ЯК ДИДАКТИЧНА КАТЕГОРІЯ ТА РЕЗУЛЬТАТ ОЗНАЙОМЛЕННЯ ДІТЕЙ З ЖИВОЮ ПРИРОДОЮ
Other Titles: Збірник тез виступів учасників І Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції (м. Рівне, 26 вересня 2024 р.)
Authors: Стецюк, К.
Keywords: екотехнології
сервотехнології
довкілля
мислити глобально
діяти локально
екологічна освіта
екологізація життя людей
еколого-природничі компетентності
ціннісне ставлення
дошкільний вік
ставлення
природа
процес життєдіяльності
екологічна свідомість
соціальна відповідальність
природокористування
емоції
Issue Date: 2025
Publisher: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»
Citation: Стецюк К. Ціннісне ставлення як дидактична категорія та результат ознайомлення дітей з живою природою. Актуальні проблеми дошкільної освіти: досвід, реалії, сьогодення та перспективи : зб. тез виступів учасн. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 26 верес. 2024 р.) / упор. О. О. Марчук. Л. Б. Мельничук, Т. І. Пагута; гол. ред.: Л. Б. Мельничук ; МОН України ; МЕГУ імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне : МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука, 2025. С. 141-145.
Series/Report no.: 012;Дошкільна освіта
Abstract: Сучасне суспільство, яке прагне жити в гармонії з довкіллям, має формувати систему істинних цінностей у кожного громадянина, утверджувати особистісну позицію «мислити глобально» та «діяти локально». Відтак випливає необхідність розроблення та реалізації програм екологічної освіти населення, що зумовлює перегляд ставлення людини до природи, розуміння ідеї сталого розвитку на планеті, тотальної екологізації життя людей, перехід від сервотехнології (небезпечної для довкілля) до екотехнології (спрямованої на збереження довкілля). Натепер екологічна освіта є самостійним елементом загальної системи освіти. З іншого боку, вона має виконувати інтегративну роль в усій системі освіти.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5497
Appears in Collections:АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ: ДОСВІД, РЕАЛІЇ, СЬОГОДЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
+ЗБІРНИК_СТУД_КОНФ_2025_виправлений_1-141-145.pdfЦіннісне ставлення як дидактична категорія та результат ознайомлення дітей з живою природою299.73 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.