Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5497
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСтецюк, К.-
dc.date.accessioned2025-05-23T11:06:38Z-
dc.date.available2025-05-23T11:06:38Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationСтецюк К. Ціннісне ставлення як дидактична категорія та результат ознайомлення дітей з живою природою. Актуальні проблеми дошкільної освіти: досвід, реалії, сьогодення та перспективи : зб. тез виступів учасн. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 26 верес. 2024 р.) / упор. О. О. Марчук. Л. Б. Мельничук, Т. І. Пагута; гол. ред.: Л. Б. Мельничук ; МОН України ; МЕГУ імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне : МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука, 2025. С. 141-145.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5497-
dc.description.abstractСучасне суспільство, яке прагне жити в гармонії з довкіллям, має формувати систему істинних цінностей у кожного громадянина, утверджувати особистісну позицію «мислити глобально» та «діяти локально». Відтак випливає необхідність розроблення та реалізації програм екологічної освіти населення, що зумовлює перегляд ставлення людини до природи, розуміння ідеї сталого розвитку на планеті, тотальної екологізації життя людей, перехід від сервотехнології (небезпечної для довкілля) до екотехнології (спрямованої на збереження довкілля). Натепер екологічна освіта є самостійним елементом загальної системи освіти. З іншого боку, вона має виконувати інтегративну роль в усій системі освіти.en_US
dc.publisherПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»en_US
dc.relation.ispartofseries012;Дошкільна освіта-
dc.subjectекотехнологіїen_US
dc.subjectсервотехнологіїen_US
dc.subjectдовкілляen_US
dc.subjectмислити глобальноen_US
dc.subjectдіяти локальноen_US
dc.subjectекологічна освітаen_US
dc.subjectекологізація життя людейen_US
dc.subjectеколого-природничі компетентностіen_US
dc.subjectціннісне ставленняen_US
dc.subjectдошкільний вікen_US
dc.subjectставленняen_US
dc.subjectприродаen_US
dc.subjectпроцес життєдіяльностіen_US
dc.subjectекологічна свідомістьen_US
dc.subjectсоціальна відповідальністьen_US
dc.subjectприродокористуванняen_US
dc.subjectемоціїen_US
dc.titleЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ЯК ДИДАКТИЧНА КАТЕГОРІЯ ТА РЕЗУЛЬТАТ ОЗНАЙОМЛЕННЯ ДІТЕЙ З ЖИВОЮ ПРИРОДОЮen_US
dc.title.alternativeЗбірник тез виступів учасників І Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції (м. Рівне, 26 вересня 2024 р.)en_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ: ДОСВІД, РЕАЛІЇ, СЬОГОДЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
+ЗБІРНИК_СТУД_КОНФ_2025_виправлений_1-141-145.pdfЦіннісне ставлення як дидактична категорія та результат ознайомлення дітей з живою природою299.73 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.