Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5498
Назва: ЗНАЧЕННЯ ХУДОЖНЬО-ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В РОЗВИТКУ ЕМОЦІЙНОЇ ЧУЙНОСТІ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
Інші назви: Збірник тез виступів учасників І Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції (м. Рівне, 26 вересня 2024 р.)
Автори: Сотмарі, В.
Ключові слова: дошкільний вік
молодь
війна
діти
психічний розвиток
художньо-ігрова діяльність
рухливі ігри
театралізована діяльність
мистецька література
образотворча діяльність
мистецтво
культурні практики
Т. Піроженко
художня творчість
діяльнісно-орієнтовний етап
емоційно-мотиваційний етап
діяльнісно-рефлексивний етап
гра-театралізація
дидактичні ігри
оживи картину
Дата публікації: 2025
Видавництво: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»
Бібліографічний опис: Сотмарі В. Значення художньо-ігрової діяльності в розвитку емоційної чуйності у дітей старшого дошкільного віку. Актуальні проблеми дошкільної освіти: досвід, реалії, сьогодення та перспективи : зб. тез виступів учасн. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 26 верес. 2024 р.) / упор. О. О. Марчук. Л. Б. Мельничук, Т. І. Пагута; гол. ред.: Л. Б. Мельничук ; МОН України ; МЕГУ імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне : МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука, 2025. С. 137-141.
Серія/номер: 012;Дошкільна освіта
Короткий огляд (реферат): Перед Українською державою щоденно постають нові завдання, вирішення яких є важливою передумовою збереження психологічного та психічного здоров’я населення. Особливо вразливою категорію населення України у часи війни – є діти, так як негативні зовнішні чинники впливатимуть на особистість та їх психічний розвиток.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5498
Розташовується у зібраннях:АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ: ДОСВІД, РЕАЛІЇ, СЬОГОДЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
+ЗБІРНИК_СТУД_КОНФ_2025_виправлений_1-137-141.pdfЗначення художньо-ігрової діяльності в розвитку емоційної чуйності у дітей старшого дошкільного віку299.71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.