Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5498
Назва: | ЗНАЧЕННЯ ХУДОЖНЬО-ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В РОЗВИТКУ ЕМОЦІЙНОЇ ЧУЙНОСТІ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ |
Інші назви: | Збірник тез виступів учасників І Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції (м. Рівне, 26 вересня 2024 р.) |
Автори: | Сотмарі, В. |
Ключові слова: | дошкільний вік молодь війна діти психічний розвиток художньо-ігрова діяльність рухливі ігри театралізована діяльність мистецька література образотворча діяльність мистецтво культурні практики Т. Піроженко художня творчість діяльнісно-орієнтовний етап емоційно-мотиваційний етап діяльнісно-рефлексивний етап гра-театралізація дидактичні ігри оживи картину |
Дата публікації: | 2025 |
Видавництво: | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
Бібліографічний опис: | Сотмарі В. Значення художньо-ігрової діяльності в розвитку емоційної чуйності у дітей старшого дошкільного віку. Актуальні проблеми дошкільної освіти: досвід, реалії, сьогодення та перспективи : зб. тез виступів учасн. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 26 верес. 2024 р.) / упор. О. О. Марчук. Л. Б. Мельничук, Т. І. Пагута; гол. ред.: Л. Б. Мельничук ; МОН України ; МЕГУ імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне : МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука, 2025. С. 137-141. |
Серія/номер: | 012;Дошкільна освіта |
Короткий огляд (реферат): | Перед Українською державою щоденно постають нові завдання, вирішення яких є важливою передумовою збереження психологічного та психічного здоров’я населення. Особливо вразливою категорію населення України у часи війни – є діти, так як негативні зовнішні чинники впливатимуть на особистість та їх психічний розвиток. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5498 |
Розташовується у зібраннях: | АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ: ДОСВІД, РЕАЛІЇ, СЬОГОДЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
+ЗБІРНИК_СТУД_КОНФ_2025_виправлений_1-137-141.pdf | Значення художньо-ігрової діяльності в розвитку емоційної чуйності у дітей старшого дошкільного віку | 299.71 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.