Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5498Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова | 
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Сотмарі, В. | - | 
| dc.date.accessioned | 2025-05-23T11:12:29Z | - | 
| dc.date.available | 2025-05-23T11:12:29Z | - | 
| dc.date.issued | 2025 | - | 
| dc.identifier.citation | Сотмарі В. Значення художньо-ігрової діяльності в розвитку емоційної чуйності у дітей старшого дошкільного віку. Актуальні проблеми дошкільної освіти: досвід, реалії, сьогодення та перспективи : зб. тез виступів учасн. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 26 верес. 2024 р.) / упор. О. О. Марчук. Л. Б. Мельничук, Т. І. Пагута; гол. ред.: Л. Б. Мельничук ; МОН України ; МЕГУ імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне : МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука, 2025. С. 137-141. | en_US | 
| dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5498 | - | 
| dc.description.abstract | Перед Українською державою щоденно постають нові завдання, вирішення яких є важливою передумовою збереження психологічного та психічного здоров’я населення. Особливо вразливою категорію населення України у часи війни – є діти, так як негативні зовнішні чинники впливатимуть на особистість та їх психічний розвиток. | en_US | 
| dc.publisher | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» | en_US | 
| dc.relation.ispartofseries | 012;Дошкільна освіта | - | 
| dc.subject | дошкільний вік | en_US | 
| dc.subject | молодь | en_US | 
| dc.subject | війна | en_US | 
| dc.subject | діти | en_US | 
| dc.subject | психічний розвиток | en_US | 
| dc.subject | художньо-ігрова діяльність | en_US | 
| dc.subject | рухливі ігри | en_US | 
| dc.subject | театралізована діяльність | en_US | 
| dc.subject | мистецька література | en_US | 
| dc.subject | образотворча діяльність | en_US | 
| dc.subject | мистецтво | en_US | 
| dc.subject | культурні практики | en_US | 
| dc.subject | Т. Піроженко | en_US | 
| dc.subject | художня творчість | en_US | 
| dc.subject | діяльнісно-орієнтовний етап | en_US | 
| dc.subject | емоційно-мотиваційний етап | en_US | 
| dc.subject | діяльнісно-рефлексивний етап | en_US | 
| dc.subject | гра-театралізація | en_US | 
| dc.subject | дидактичні ігри | en_US | 
| dc.subject | оживи картину | en_US | 
| dc.title | ЗНАЧЕННЯ ХУДОЖНЬО-ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В РОЗВИТКУ ЕМОЦІЙНОЇ ЧУЙНОСТІ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ | en_US | 
| dc.title.alternative | Збірник тез виступів учасників І Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції (м. Рівне, 26 вересня 2024 р.) | en_US | 
| dc.type | Article | en_US | 
| Розташовується у зібраннях: | АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ: ДОСВІД, РЕАЛІЇ, СЬОГОДЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| +ЗБІРНИК_СТУД_КОНФ_2025_виправлений_1-137-141.pdf | Значення художньо-ігрової діяльності в розвитку емоційної чуйності у дітей старшого дошкільного віку | 299.71 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.