Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5499Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова | 
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Семещук, О. | - | 
| dc.date.accessioned | 2025-05-23T11:17:26Z | - | 
| dc.date.available | 2025-05-23T11:17:26Z | - | 
| dc.date.issued | 2025 | - | 
| dc.identifier.citation | Семещук О. Особливості формування логіко-математичної компетентності дітей дошкільного віку в умовах різновікової групи. Актуальні проблеми дошкільної освіти: досвід, реалії, сьогодення та перспективи : зб. тез виступів учасн. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 26 верес. 2024 р.) / упор. О. О. Марчук. Л. Б. Мельничук, Т. І. Пагута; гол. ред.: Л. Б. Мельничук ; МОН України ; МЕГУ імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне : МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука, 2025. С. 133-137. | en_US | 
| dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5499 | - | 
| dc.description.abstract | У Законі України «Про дошкільну освіту» записано: «Дошкільна освіта – це цілісний процес, спрямований на забезпечення різнобічного розвитку дитини дошкільного віку відповідно до її задатків, нахилів, здібностей, індивідуальних, психічних та фізичних особливостей, культурних потреб» [2]. Із погляду сучасної дошкільної освіти, дітей слід навчити не тільки обчислювати, вимірювати, розрізняти геометричні фігури, орієнтуватися в часі, у просторі, а й учити логічно мислити, розвивати творчі здібності, пізнавальні інтереси. | en_US | 
| dc.publisher | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» | en_US | 
| dc.relation.ispartofseries | 012;Дошкільна освіта | - | 
| dc.subject | дошкільна освіта | en_US | 
| dc.subject | дошкільний вік | en_US | 
| dc.subject | творчі здібності | en_US | 
| dc.subject | пізнавальні інтереси | en_US | 
| dc.subject | логічне мислення | en_US | 
| dc.subject | дошкільник | en_US | 
| dc.subject | логіко-математична компетентність | en_US | 
| dc.subject | диференційований підхід | en_US | 
| dc.subject | ігрова діяльність | en_US | 
| dc.subject | спільне вирішення завдань | en_US | 
| dc.subject | різнорівневі завдання | en_US | 
| dc.subject | гра | en_US | 
| dc.subject | групові заняття | en_US | 
| dc.subject | практичні завдання | en_US | 
| dc.subject | математика | en_US | 
| dc.title | ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ЛОГІКО-МАТЕМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В УМОВАХ РІЗНОВІКОВОЇ ГРУПИ | en_US | 
| dc.title.alternative | Збірник тез виступів учасників І Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції (м. Рівне, 26 вересня 2024 р.) | en_US | 
| dc.type | Article | en_US | 
| Розташовується у зібраннях: | АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ: ДОСВІД, РЕАЛІЇ, СЬОГОДЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| +ЗБІРНИК_СТУД_КОНФ_2025_виправлений_1-133-137.pdf | Особливості формування логіко-математичної компетентності дітей дошкільного віку в умовах різновікової групи | 293.37 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.