Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5499
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСемещук, О.-
dc.date.accessioned2025-05-23T11:17:26Z-
dc.date.available2025-05-23T11:17:26Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationСемещук О. Особливості формування логіко-математичної компетентності дітей дошкільного віку в умовах різновікової групи. Актуальні проблеми дошкільної освіти: досвід, реалії, сьогодення та перспективи : зб. тез виступів учасн. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 26 верес. 2024 р.) / упор. О. О. Марчук. Л. Б. Мельничук, Т. І. Пагута; гол. ред.: Л. Б. Мельничук ; МОН України ; МЕГУ імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне : МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука, 2025. С. 133-137.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5499-
dc.description.abstractУ Законі України «Про дошкільну освіту» записано: «Дошкільна освіта – це цілісний процес, спрямований на забезпечення різнобічного розвитку дитини дошкільного віку відповідно до її задатків, нахилів, здібностей, індивідуальних, психічних та фізичних особливостей, культурних потреб» [2]. Із погляду сучасної дошкільної освіти, дітей слід навчити не тільки обчислювати, вимірювати, розрізняти геометричні фігури, орієнтуватися в часі, у просторі, а й учити логічно мислити, розвивати творчі здібності, пізнавальні інтереси.en_US
dc.publisherПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»en_US
dc.relation.ispartofseries012;Дошкільна освіта-
dc.subjectдошкільна освітаen_US
dc.subjectдошкільний вікen_US
dc.subjectтворчі здібностіen_US
dc.subjectпізнавальні інтересиen_US
dc.subjectлогічне мисленняen_US
dc.subjectдошкільникen_US
dc.subjectлогіко-математична компетентністьen_US
dc.subjectдиференційований підхідen_US
dc.subjectігрова діяльністьen_US
dc.subjectспільне вирішення завданьen_US
dc.subjectрізнорівневі завданняen_US
dc.subjectграen_US
dc.subjectгрупові заняттяen_US
dc.subjectпрактичні завданняen_US
dc.subjectматематикаen_US
dc.titleОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ЛОГІКО-МАТЕМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В УМОВАХ РІЗНОВІКОВОЇ ГРУПИen_US
dc.title.alternativeЗбірник тез виступів учасників І Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції (м. Рівне, 26 вересня 2024 р.)en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ: ДОСВІД, РЕАЛІЇ, СЬОГОДЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
+ЗБІРНИК_СТУД_КОНФ_2025_виправлений_1-133-137.pdfОсобливості формування логіко-математичної компетентності дітей дошкільного віку в умовах різновікової групи293.37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.