Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/549
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗаремба, М.-
dc.date.accessioned2018-04-27T08:38:31Z-
dc.date.available2018-04-27T08:38:31Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.isbn978-966-7359-75-1-
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/549-
dc.description.abstractУ статті досліджено загальнопедагогічні засади інтегрованого навчання мистецьких дисциплін, обґрунтовано концептуальні засади інтеграції змісту мистецької освіти, форми, методи та технологі, представлено інтеграцію як засіб інтенсифікації навчально-виховного процесу, вищу форму втілення міжпредметних зв’язків на якісно новому рівні. // General pedagogical principles of the integrated studies of artistic disciplines are investigated in the article. Conceptual principles of integration of artistic education maintenance, form, methods and technologies, are substantiated. Integration is examined as means of intensification of educational process, higher form of embodiment of intersubject connections at qualitatively new level.en_US
dc.publisherЗбірник студентських наукових праць. - № 2 (6). - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2016. - 246 с. - С. 38-43.en_US
dc.subjectІнтеграція, інтегрований підхід, мистецька освіта.en_US
dc.subjectIntegration, integrated approach, artistic education, training of teacher.en_US
dc.titleВПРОВАДЖЕННЯ ІНТЕГРОВАНОГО ПІДХОДУ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ У ГАЛУЗІ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Збірник студентських наукових праць. 2016. № 2 (6)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Студентська стаття - Заремба .pdf561 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.