Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5501
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Савченко, Н. | - |
dc.date.accessioned | 2025-05-23T11:29:25Z | - |
dc.date.available | 2025-05-23T11:29:25Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Савченко Н. Педагогічні умови збагачення соціального досвіду дітей старшого дошкільного віку в культурно-дозвіллєвій діяльності. Актуальні проблеми дошкільної освіти: досвід, реалії, сьогодення та перспективи : зб. тез виступів учасн. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 26 верес. 2024 р.) / упор. О. О. Марчук. Л. Б. Мельничук, Т. І. Пагута; гол. ред.: Л. Б. Мельничук ; МОН України ; МЕГУ імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне : МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука, 2025. С. 124-129. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5501 | - |
dc.description.abstract | Аналізуючи соціально-економічну, політичну, культурну ситуації сьогодення, ми спостерігаємо різного роду проблеми соціального становлення дітей. Зокрема, війна в Україні, сигнали повітряних тривог, звуки вибухів, руйнування традиційних сімейних цінностей, виявляють крихкість особистості дитини, нестачу дитячого досвіду. У тяжких умовах воєнного стану дитина може стати жертвою воєнних, національних, соціальних конфліктів, які підриватимуть її духовне, фізичне і моральне здоров’я. Відповідно, з необхідністю постає наукове осмислення проблеми соціалізації в сучасному суспільстві. | en_US |
dc.publisher | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» | en_US |
dc.relation.ispartofseries | 012;Дошкільна освіта | - |
dc.subject | моральне здоров'я | en_US |
dc.subject | соціалізація | en_US |
dc.subject | старший дошкільний вік | en_US |
dc.subject | ЗДО | en_US |
dc.subject | дозвіллєва життєдіяльність | en_US |
dc.subject | дозвілля | en_US |
dc.subject | психоемоційна атмосфера | en_US |
dc.subject | емоційний стан | en_US |
dc.subject | дошкільний вік | en_US |
dc.subject | пізнавальна діяльність | en_US |
dc.subject | залучення батьків | en_US |
dc.subject | освітній процес | en_US |
dc.subject | дискусійні зустрічі | en_US |
dc.subject | практикуми | en_US |
dc.subject | тренінги | en_US |
dc.subject | фольклорні сімейні вечори | en_US |
dc.subject | позитивна мотивація | en_US |
dc.subject | вчителі | en_US |
dc.subject | мотивація педагогів | en_US |
dc.subject | культурно-дозвіллєва діяльність | en_US |
dc.title | ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ЗБАГАЧЕННЯ СОЦІАЛЬНОГО ДОСВІДУ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В КУЛЬТУРНО-ДОЗВІЛЛЄВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ | en_US |
dc.title.alternative | Збірник тез виступів учасників І Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції (м. Рівне, 26 вересня 2024 р.) | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ: ДОСВІД, РЕАЛІЇ, СЬОГОДЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
+ЗБІРНИК_СТУД_КОНФ_2025_виправлений_1-124-129.pdf | Педагогічні умови збагачення соціального досвіду дітей старшого дошкільного віку в культурно-дозвіллєвій діяльності | 307.95 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.