Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5501
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСавченко, Н.-
dc.date.accessioned2025-05-23T11:29:25Z-
dc.date.available2025-05-23T11:29:25Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationСавченко Н. Педагогічні умови збагачення соціального досвіду дітей старшого дошкільного віку в культурно-дозвіллєвій діяльності. Актуальні проблеми дошкільної освіти: досвід, реалії, сьогодення та перспективи : зб. тез виступів учасн. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 26 верес. 2024 р.) / упор. О. О. Марчук. Л. Б. Мельничук, Т. І. Пагута; гол. ред.: Л. Б. Мельничук ; МОН України ; МЕГУ імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне : МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука, 2025. С. 124-129.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5501-
dc.description.abstractАналізуючи соціально-економічну, політичну, культурну ситуації сьогодення, ми спостерігаємо різного роду проблеми соціального становлення дітей. Зокрема, війна в Україні, сигнали повітряних тривог, звуки вибухів, руйнування традиційних сімейних цінностей, виявляють крихкість особистості дитини, нестачу дитячого досвіду. У тяжких умовах воєнного стану дитина може стати жертвою воєнних, національних, соціальних конфліктів, які підриватимуть її духовне, фізичне і моральне здоров’я. Відповідно, з необхідністю постає наукове осмислення проблеми соціалізації в сучасному суспільстві.en_US
dc.publisherПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»en_US
dc.relation.ispartofseries012;Дошкільна освіта-
dc.subjectморальне здоров'яen_US
dc.subjectсоціалізаціяen_US
dc.subjectстарший дошкільний вікen_US
dc.subjectЗДОen_US
dc.subjectдозвіллєва життєдіяльністьen_US
dc.subjectдозвілляen_US
dc.subjectпсихоемоційна атмосфераen_US
dc.subjectемоційний станen_US
dc.subjectдошкільний вікen_US
dc.subjectпізнавальна діяльністьen_US
dc.subjectзалучення батьківen_US
dc.subjectосвітній процесen_US
dc.subjectдискусійні зустрічіen_US
dc.subjectпрактикумиen_US
dc.subjectтренінгиen_US
dc.subjectфольклорні сімейні вечориen_US
dc.subjectпозитивна мотиваціяen_US
dc.subjectвчителіen_US
dc.subjectмотивація педагогівen_US
dc.subjectкультурно-дозвіллєва діяльністьen_US
dc.titleПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ЗБАГАЧЕННЯ СОЦІАЛЬНОГО ДОСВІДУ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В КУЛЬТУРНО-ДОЗВІЛЛЄВІЙ ДІЯЛЬНОСТІen_US
dc.title.alternativeЗбірник тез виступів учасників І Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції (м. Рівне, 26 вересня 2024 р.)en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ: ДОСВІД, РЕАЛІЇ, СЬОГОДЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
+ЗБІРНИК_СТУД_КОНФ_2025_виправлений_1-124-129.pdfПедагогічні умови збагачення соціального досвіду дітей старшого дошкільного віку в культурно-дозвіллєвій діяльності307.95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.