Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5504
Title: КЛАСИФІКАЦІЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМПЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ, ЩО ВИКОРИСТОВУЮТЬСЯ В ГАЛУЗІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
Other Titles: Збірник тез виступів учасників І Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції (м. Рівне, 26 вересня 2024 р.)
Authors: Попович, І.
Keywords: інформаційно-комп’ютерні технології
ІКТ
освітній процес
комп’ютерні освітні програми
інтелектуальні навчальні системи
мультимедіа-технології
технології віртуальної реальності
інтернет-технології
технології дистанційного навчання
ЗДО
творче використання інформації
просвітницька робота
батьки
корекція розвитку дітей
ігрова діяльність
проєктне мислення
Issue Date: 2025
Publisher: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»
Citation: Попович І. Класифікація інформаційно-компютерних технологій, що використовуються в галузі дошкільної освіти. Актуальні проблеми дошкільної освіти: досвід, реалії, сьогодення та перспективи : зб. тез виступів учасн. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 26 верес. 2024 р.) / упор. О. О. Марчук. Л. Б. Мельничук, Т. І. Пагута; гол. ред.: Л. Б. Мельничук ; МОН України ; МЕГУ імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне : МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука, 2025. С. 114-117.
Series/Report no.: 012;Дошкільна освіта
Abstract: Сучасний етап розвитку суспільства характеризується стрімким зростанням впливу інформаційно-комп’ютерних технологій (ІКТ) на всі сфери людської діяльності, зокрема, освіту. Інформаційно-комп’ютерні технології виступають ефективним інструментом для реалізації завдань освітнього процесу закладів дошкільної освіти, оскільки вони дозволяють інтегрувати наочність, інтерактивність та міжпредметність у процесі навчання. Використання мультимедійних презентацій, інтерактивних ігор, віртуальних екскурсій, відео та анімацій сприяє кращому засвоєнню дітьми знань про природу та екологічні взаємозв’язки. Застосування ІКТ також дозволяє враховувати індивідуальні особливості дітей, стимулюючи їхню активність, інтерес й емоційний відгук.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5504
Appears in Collections:АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ: ДОСВІД, РЕАЛІЇ, СЬОГОДЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
+ЗБІРНИК_СТУД_КОНФ_2025_виправлений_1-114-117.pdfКласифікація інформаційно-компютерних технологій, що використовуються в галузі дошкільної освіти295.91 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.