Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5504
Назва: | КЛАСИФІКАЦІЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМПЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ, ЩО ВИКОРИСТОВУЮТЬСЯ В ГАЛУЗІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ |
Інші назви: | Збірник тез виступів учасників І Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції (м. Рівне, 26 вересня 2024 р.) |
Автори: | Попович, І. |
Ключові слова: | інформаційно-комп’ютерні технології ІКТ освітній процес комп’ютерні освітні програми інтелектуальні навчальні системи мультимедіа-технології технології віртуальної реальності інтернет-технології технології дистанційного навчання ЗДО творче використання інформації просвітницька робота батьки корекція розвитку дітей ігрова діяльність проєктне мислення |
Дата публікації: | 2025 |
Видавництво: | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
Бібліографічний опис: | Попович І. Класифікація інформаційно-компютерних технологій, що використовуються в галузі дошкільної освіти. Актуальні проблеми дошкільної освіти: досвід, реалії, сьогодення та перспективи : зб. тез виступів учасн. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 26 верес. 2024 р.) / упор. О. О. Марчук. Л. Б. Мельничук, Т. І. Пагута; гол. ред.: Л. Б. Мельничук ; МОН України ; МЕГУ імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне : МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука, 2025. С. 114-117. |
Серія/номер: | 012;Дошкільна освіта |
Короткий огляд (реферат): | Сучасний етап розвитку суспільства характеризується стрімким зростанням впливу інформаційно-комп’ютерних технологій (ІКТ) на всі сфери людської діяльності, зокрема, освіту. Інформаційно-комп’ютерні технології виступають ефективним інструментом для реалізації завдань освітнього процесу закладів дошкільної освіти, оскільки вони дозволяють інтегрувати наочність, інтерактивність та міжпредметність у процесі навчання. Використання мультимедійних презентацій, інтерактивних ігор, віртуальних екскурсій, відео та анімацій сприяє кращому засвоєнню дітьми знань про природу та екологічні взаємозв’язки. Застосування ІКТ також дозволяє враховувати індивідуальні особливості дітей, стимулюючи їхню активність, інтерес й емоційний відгук. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5504 |
Розташовується у зібраннях: | АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ: ДОСВІД, РЕАЛІЇ, СЬОГОДЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
+ЗБІРНИК_СТУД_КОНФ_2025_виправлений_1-114-117.pdf | Класифікація інформаційно-компютерних технологій, що використовуються в галузі дошкільної освіти | 295.91 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.