Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5504
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПопович, І.-
dc.date.accessioned2025-05-23T11:45:56Z-
dc.date.available2025-05-23T11:45:56Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationПопович І. Класифікація інформаційно-компютерних технологій, що використовуються в галузі дошкільної освіти. Актуальні проблеми дошкільної освіти: досвід, реалії, сьогодення та перспективи : зб. тез виступів учасн. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 26 верес. 2024 р.) / упор. О. О. Марчук. Л. Б. Мельничук, Т. І. Пагута; гол. ред.: Л. Б. Мельничук ; МОН України ; МЕГУ імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне : МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука, 2025. С. 114-117.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5504-
dc.description.abstractСучасний етап розвитку суспільства характеризується стрімким зростанням впливу інформаційно-комп’ютерних технологій (ІКТ) на всі сфери людської діяльності, зокрема, освіту. Інформаційно-комп’ютерні технології виступають ефективним інструментом для реалізації завдань освітнього процесу закладів дошкільної освіти, оскільки вони дозволяють інтегрувати наочність, інтерактивність та міжпредметність у процесі навчання. Використання мультимедійних презентацій, інтерактивних ігор, віртуальних екскурсій, відео та анімацій сприяє кращому засвоєнню дітьми знань про природу та екологічні взаємозв’язки. Застосування ІКТ також дозволяє враховувати індивідуальні особливості дітей, стимулюючи їхню активність, інтерес й емоційний відгук.en_US
dc.publisherПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»en_US
dc.relation.ispartofseries012;Дошкільна освіта-
dc.subjectінформаційно-комп’ютерні технологіїen_US
dc.subjectІКТen_US
dc.subjectосвітній процесen_US
dc.subjectкомп’ютерні освітні програмиen_US
dc.subjectінтелектуальні навчальні системиen_US
dc.subjectмультимедіа-технологіїen_US
dc.subjectтехнології віртуальної реальностіen_US
dc.subjectінтернет-технологіїen_US
dc.subjectтехнології дистанційного навчанняen_US
dc.subjectЗДОen_US
dc.subjectтворче використання інформаціїen_US
dc.subjectпросвітницька роботаen_US
dc.subjectбатькиen_US
dc.subjectкорекція розвитку дітейen_US
dc.subjectігрова діяльністьen_US
dc.subjectпроєктне мисленняen_US
dc.titleКЛАСИФІКАЦІЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМПЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ, ЩО ВИКОРИСТОВУЮТЬСЯ В ГАЛУЗІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИen_US
dc.title.alternativeЗбірник тез виступів учасників І Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції (м. Рівне, 26 вересня 2024 р.)en_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ: ДОСВІД, РЕАЛІЇ, СЬОГОДЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
+ЗБІРНИК_СТУД_КОНФ_2025_виправлений_1-114-117.pdfКласифікація інформаційно-компютерних технологій, що використовуються в галузі дошкільної освіти295.91 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.