Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5507
Title: | ФАКТОРИ ФОРМУВАННЯ ЧАСОВИХ ПОНЯТЬ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ |
Other Titles: | Збірник тез виступів учасників І Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції (м. Рівне, 26 вересня 2024 р.) |
Authors: | Мороз, О. |
Keywords: | математика пізнання навколишнього світу інтелектуально-пізнавальний розвиток особистість логіко-математична компетентність розвиток мовлення розвиток словесно-понятійного мислення дошкільна освіта дитина соціальне довкілля формування часових уявлень часові еталони переживання часу |
Issue Date: | 2025 |
Publisher: | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
Citation: | Мороз О. Фактори формування часових понять у дітей дошкільного віку. Актуальні проблеми дошкільної освіти: досвід, реалії, сьогодення та перспективи : зб. тез виступів учасн. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 26 верес. 2024 р.) / упор. О. О. Марчук. Л. Б. Мельничук, Т. І. Пагута; гол. ред.: Л. Б. Мельничук ; МОН України ; МЕГУ імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне : МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука, 2025. С. 101-105. |
Series/Report no.: | 012;Дошкільна освіта |
Abstract: | Математика для дитини - це не просто система знань, а потужний інструмент пізнання навколишнього світу, що стимулює самостійне розроблення дитиною засобів логічного відображення об’єктів і осягнення відносин між ними, що зрештою сукупно забезпечує інтелектуально-пізнавальний розвиток особистості. |
URI: | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5507 |
Appears in Collections: | АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ: ДОСВІД, РЕАЛІЇ, СЬОГОДЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
+ЗБІРНИК_СТУД_КОНФ_2025_виправлений_1-101-105.pdf | Фактори формування часових понять у дітей дошкільного віку | 291.98 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.