Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5507
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМороз, О.-
dc.date.accessioned2025-05-23T12:00:18Z-
dc.date.available2025-05-23T12:00:18Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationМороз О. Фактори формування часових понять у дітей дошкільного віку. Актуальні проблеми дошкільної освіти: досвід, реалії, сьогодення та перспективи : зб. тез виступів учасн. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 26 верес. 2024 р.) / упор. О. О. Марчук. Л. Б. Мельничук, Т. І. Пагута; гол. ред.: Л. Б. Мельничук ; МОН України ; МЕГУ імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне : МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука, 2025. С. 101-105.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5507-
dc.description.abstractМатематика для дитини - це не просто система знань, а потужний інструмент пізнання навколишнього світу, що стимулює самостійне розроблення дитиною засобів логічного відображення об’єктів і осягнення відносин між ними, що зрештою сукупно забезпечує інтелектуально-пізнавальний розвиток особистості.en_US
dc.publisherПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»en_US
dc.relation.ispartofseries012;Дошкільна освіта-
dc.subjectматематикаen_US
dc.subjectпізнання навколишнього світуen_US
dc.subjectінтелектуально-пізнавальний розвитокen_US
dc.subjectособистістьen_US
dc.subjectлогіко-математична компетентністьen_US
dc.subjectрозвиток мовленняen_US
dc.subjectрозвиток словесно-понятійного мисленняen_US
dc.subjectдошкільна освітаen_US
dc.subjectдитинаen_US
dc.subjectсоціальне довкілляen_US
dc.subjectформування часових уявленьen_US
dc.subjectчасові еталониen_US
dc.subjectпереживання часуen_US
dc.titleФАКТОРИ ФОРМУВАННЯ ЧАСОВИХ ПОНЯТЬ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУen_US
dc.title.alternativeЗбірник тез виступів учасників І Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції (м. Рівне, 26 вересня 2024 р.)en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ: ДОСВІД, РЕАЛІЇ, СЬОГОДЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
+ЗБІРНИК_СТУД_КОНФ_2025_виправлений_1-101-105.pdfФактори формування часових понять у дітей дошкільного віку291.98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.