Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5517Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова | 
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Кручко, А. | - | 
| dc.date.accessioned | 2025-05-26T08:53:35Z | - | 
| dc.date.available | 2025-05-26T08:53:35Z | - | 
| dc.date.issued | 2025 | - | 
| dc.identifier.citation | Кручко А. Сутність методичного забезпечення формування природознавчої компетентності у дітей старшого дошкільного віку у процесі ознайомлення з неживою природою. Актуальні проблеми дошкільної освіти: досвід, реалії, сьогодення та перспективи : зб. тез виступів учасн. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 26 верес. 2024 р.) / упор. О. О. Марчук. Л. Б. Мельничук, Т. І. Пагута; гол. ред.: Л. Б. Мельничук ; МОН України ; МЕГУ імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне : МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука, 2025. С. 55-59. | en_US | 
| dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5517 | - | 
| dc.description.abstract | Необхідність екологічного виховання зумовлена наявністю світової екологічної кризи, причина якої криється у практичній діяльності людини, що обумовлена її антропоцентричною свідомістю. Основи свідомості, екологічної культури, ставлення особистості до світу природи закладаються в дошкільному дитинстві, що підтверджує вагомість використання цього сензитивного періоду для екологічного виховання особистості. У законі «Про дошкільну освіту» її роль визначається як провідна у формуванні особистості дитини, тому зміст освіти має виступати базисом становлення людини, а методи відповідати віковим особливостям дітей. | en_US | 
| dc.publisher | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» | en_US | 
| dc.relation.ispartofseries | 012;Дошкільна освіта | - | 
| dc.subject | екологічне виховання | en_US | 
| dc.subject | світ природи | en_US | 
| dc.subject | дошкільне дитинство | en_US | 
| dc.subject | антропоцентрична свідомість | en_US | 
| dc.subject | екологічна культура | en_US | 
| dc.subject | дошкільна освівта | en_US | 
| dc.subject | дошкільний вік | en_US | 
| dc.subject | якісне виховання | en_US | 
| dc.title | СУТНІСТЬ МЕТОДИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ФОРМУВАННЯ ПРИРОДОЗНАВЧОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ У ПРОЦЕСІ ОЗНАЙОМЛЕННЯ З НЕЖИВОЮ ПРИРОДОЮ | en_US | 
| dc.title.alternative | Збірник тез виступів учасників І Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції (м. Рівне, 26 вересня 2024 р.) | en_US | 
| dc.type | Article | en_US | 
| Розташовується у зібраннях: | АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ: ДОСВІД, РЕАЛІЇ, СЬОГОДЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| +ЗБІРНИК_СТУД_КОНФ_2025_виправлений_1-55-59.pdf | Сутність методичного забезпечення формування природознавчої компетентності у дітей старшого дошкільного віку у процесі ознайомлення з неживою природою | 295.99 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.