Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/551
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКовальчук Олена-
dc.date.accessioned2018-04-27T08:44:23Z-
dc.date.available2018-04-27T08:44:23Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.isbn978-966-7359-75-1-
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/551-
dc.description.abstractВ статті досліджено проблеми використання диференційованих технологій на уроках математики в початкових класах, розкрито основні форми диференційованого навчання, які підвищують якість підготовки спеціалістів, визначено перспективи розвитку майбутніх учителів. // The article deals with the problem of using differentiated technologies on the mathematics lessons in primary school. The main forms of differentiated education in primary school that enhance the quality of training are analyzes, the prospects of future teachers development are identified.en_US
dc.publisherЗбірник студентських наукових праць. - № 2 (6). - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2016. - 246 с. - С. 50-54.en_US
dc.subjectДиференціація, диференційоване навчання, методична система.en_US
dc.subjectDifferentiation, differentiated education, teaching methodical system.en_US
dc.titleПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ЗАПРОВАДЖЕННЯ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО ПІДХОДУ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Збірник студентських наукових праць. 2016. № 2 (6)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Студентська стаття - Ковальчук.pdf688.97 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.