Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5524
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Захарчук, Л. | - |
dc.date.accessioned | 2025-05-26T09:25:34Z | - |
dc.date.available | 2025-05-26T09:25:34Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Захарчук Л. Критерії, показники та рівні сформованості патріотичного світогляду дітей старшого дошкільного віку. Актуальні проблеми дошкільної освіти: досвід, реалії, сьогодення та перспективи : зб. тез виступів учасн. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 26 верес. 2024 р.) / упор. О. О. Марчук. Л. Б. Мельничук, Т. І. Пагута; гол. ред.: Л. Б. Мельничук ; МОН України ; МЕГУ імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне : МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука, 2025. С. 27-31. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5524 | - |
dc.description.abstract | У складний період сьогодення, коли наша країна перебуває в умовах війни, особливо важливим є окреслення нових підходів та стратегії національно-патріотичного виховання як почуття та основної якості особистості, які повинні відповідати трагічним реаліям нашого часу. Уважаємо, що надзвичайно важливим є впровадження патріотичного виховання в закладі дошкільної освіти, оскільки дошкільний вік є найбільш сприятливим віковим періодом для виховання громадянської культури, формування патріотичного світогляду та почуттів дитини, морально-етичних принципів, утвердження національної ідентичності. Саме в цей період закладаються і формуються основи багатьох психічних якостей особистості, її ціннісні орієнтації, самооцінка. | en_US |
dc.publisher | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» | en_US |
dc.relation.ispartofseries | 012;Дошкільна освіта | - |
dc.subject | самооцінка | en_US |
dc.subject | національно-патріотичне виховання | en_US |
dc.subject | патріотичне виховання | en_US |
dc.subject | дошкільна освіта | en_US |
dc.subject | дошкільний вік | en_US |
dc.subject | громадянська культура | en_US |
dc.subject | національна ідентичність | en_US |
dc.subject | громадянський обов’язок | en_US |
dc.subject | патріотизм | en_US |
dc.subject | критерії | en_US |
dc.subject | патріотичний світогляд | en_US |
dc.title | КРИТЕРІЇ, ПОКАЗНИКИ ТА РІВНІ СФОРМОВАНОСТІ ПАТРІОТИЧНОГО СВІТОГЛЯДУ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ | en_US |
dc.title.alternative | Збірник тез виступів учасників І Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції (м. Рівне, 26 вересня 2024 р.) | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ: ДОСВІД, РЕАЛІЇ, СЬОГОДЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
+ЗБІРНИК_СТУД_КОНФ_2025_виправлений_1-27-31.pdf | Критерії, показники та рівні сформованості патріотичного світогляду дітей старшого дошкільного віку | 304.6 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.