Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5525
Title: РОЗВИТОК ЛОГІЧНОГО МИСЛЕННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР
Other Titles: Збірник тез виступів учасників І Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції (м. Рівне, 26 вересня 2024 р.)
Authors: Дячук, М.
Keywords: логічне мислення
старший дошкільний вік
дидактичні ігри
інтелектуальний розвиток
пізнавальний розвиток
логіка
логічне мислення
ЗДО
ігрові технології
розвиток комунікативних здібностей
розвиток креативності
гра
інтелектуальні навички
Issue Date: 2025
Publisher: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»
Citation: Дячук М. Розвиток логічного мислення дітей старшого дошкільного віку засобами дидактичних ігор. Актуальні проблеми дошкільної освіти: досвід, реалії, сьогодення та перспективи : зб. тез виступів учасн. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 26 верес. 2024 р.) / упор. О. О. Марчук. Л. Б. Мельничук, Т. І. Пагута; гол. ред.: Л. Б. Мельничук ; МОН України ; МЕГУ імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне : МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука, 2025. С. 24-27.
Series/Report no.: 012;Дошкільна освіта
Abstract: Розвиток логічного мислення у дітей старшого дошкільного віку є однією з важливих задач сучасної дошкільної освіти, оскільки саме на цьому етапі відбувається формування основних інтелектуальних процесів, що визначають майбутню навчальну діяльність дитини. Важливою умовою ефективного розвитку логічних операцій у дошкільників є створення сприятливих умов для їхнього пізнавального розвитку, де значне місце займають дидактичні ігри.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5525
Appears in Collections:АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ: ДОСВІД, РЕАЛІЇ, СЬОГОДЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
+ЗБІРНИК_СТУД_КОНФ_2025_виправлений_1-24-27.pdfРозвиток логічного мислення дітей старшого дошкільного віку засобами дидактичних ігор295.98 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.