Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5529
Title: | МАЙСТЕР КЛАС ЯК ОДНА З ЕФЕКТИВНИХ ФОРМ ПІДВИЩЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВИХОВАТЕЛІВ |
Other Titles: | Збірник тез виступів учасників І Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції (м. Рівне, 26 вересня 2024 р.) |
Authors: | Баторик, Л. |
Keywords: | інтерактивність пізнавальна діяльність соціальною спрямованість критичне мислення аналіз інформації майстер-клас індивідуальний стиль творчості masterclass педагогічна майстерність |
Issue Date: | 2025 |
Publisher: | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
Citation: | Баторик Л. Майстер клас як одна з ефективних форм підвищення професійної компетентності вихователів. Актуальні проблеми дошкільної освіти: досвід, реалії, сьогодення та перспективи : зб. тез виступів учасн. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 26 верес. 2024 р.) / упор. О. О. Марчук. Л. Б. Мельничук, Т. І. Пагута; гол. ред.: Л. Б. Мельничук ; МОН України ; МЕГУ імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне : МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука, 2025. С. 9-12. |
Series/Report no.: | 012;Дошкільна освіта |
Abstract: | На сьогодні одними з найефективніших способів роботи з педагогами вважаються ті, що відзначаються інтерактивністю. Інтерактивність передбачає спеціально організовану пізнавальну діяльність із чіткою соціальною спрямованістю. Під час такої діяльності педагоги розвивають здатність критично мислити, аналізувати отриману інформацію та знаходити рішення для актуальних проблем. Однією з інтерактивних форм роботи є майстер-клас. |
URI: | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5529 |
Appears in Collections: | АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ: ДОСВІД, РЕАЛІЇ, СЬОГОДЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
+ЗБІРНИК_СТУД_КОНФ_2025_виправлений_1-9-12.pdf | Майстер клас як одна з ефективних форм підвищення професійної компетентності вихователів | 294.59 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.