Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/552
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Криворчук Іванна | - |
dc.date.accessioned | 2018-04-27T08:47:28Z | - |
dc.date.available | 2018-04-27T08:47:28Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.isbn | 978-966-7359-75-1 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/552 | - |
dc.description.abstract | У статті досліджено особливості впровадження моделі естетичного виховання майбутніх учителів початкової школи у позанавчальну діяльність вищого навчального закладу, визначено та обгрунтовано зміст педагогічних умов, врахування яких у позанавчальній діяльності вищого навчального закладу, сприятиме успішному вирішенню проблем естетичного виховання студентської молоді. // In the article the features of the implementation of the model of aesthetic education of primary school teachers in extra-curricular activities of the university are investigated. The pedagogical content of conditions in extra-curricular activities of the university which will contribute to the successful solution of problems of aesthetic education of students are defined and justified. | en_US |
dc.publisher | Збірник студентських наукових праць. - № 2 (6). - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2016. - 246 с. - С. 55-61. | en_US |
dc.subject | Естетичне виховання, підготовка майбутніх учителів. | en_US |
dc.subject | Aesthetic education, training of primary school teachers, pedagogical conditions, extracurricular activities. | en_US |
dc.title | ВПРОВАДЖЕННЯ МОДЕЛІ ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ У ПОЗАНАВЧАЛЬНУ ДІЯЛЬНІСТЬ ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Збірник студентських наукових праць. 2016. № 2 (6) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Студентська стаття - Криворчук.pdf | 562.45 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.