Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5530
Title: МЕТОДИ ФОРМУВАННЯ ПОЧУТТЯ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В УМОВАХ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
Other Titles: Збірник тез виступів учасників І Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції (м. Рівне, 26 вересня 2024 р.)
Authors: Бардак, М.
Keywords: емоційний стан
діти дошкільного віку
моральні якості
старший дошкільний вік
відповідальність
адаптація дитини
емоційно-ціннісні переживання
формування поваги
методи вправ
методи переконання
методи стимулювання діяльності
методи самовиховання
бесіда
довіра
контроль
Issue Date: 2025
Publisher: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»
Citation: Бардак М. Методи формування почуття відповідальності дітей старшого дошкільного віку в умовах закладу дошкільної освіти. Актуальні проблеми дошкільної освіти: досвід, реалії, сьогодення та перспективи : зб. тез виступів учасн. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 26 верес. 2024 р.) / упор. О. О. Марчук. Л. Б. Мельничук, Т. І. Пагута; гол. ред.: Л. Б. Мельничук ; МОН України ; МЕГУ імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне : МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука, 2025. С. 4-9.
Series/Report no.: 012;Дошкільна освіта
Abstract: Війна в Україні створила нестабільні умови для життя багатьох сімей, що позначається на емоційному стані дітей дошкільного віку. Дошкільний вік є критично важливим періодом формування базових моральних якостей, зокрема відповідальності. У цих умовах виховання відповідальності допомагає дітям адаптуватися до складних реалій життя.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5530
Appears in Collections:АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ: ДОСВІД, РЕАЛІЇ, СЬОГОДЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
+ЗБІРНИК_СТУД_КОНФ_2025_виправлений_1-4-9.pdfМетоди формування почуття відповідальності дітей старшого дошкільного віку в умовах закладу дошкільної освіти311.44 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.