Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5554
Назва: ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ШКІЛЬНОЇ ІСТОРІЇ ТА ПЕРШИХ ПІДРУЧНИКІВ ПОЧАТКУ ХХ СТ.
Інші назви: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Рівне, 20 травня 2025 року
Автори: Левдер, А. І.
Ключові слова: творення історії
революційні події 1905–1907
українська національна школа
шкільна історична освіта
Проект єдиної школи на Вкраїні
історія України
українські підручники
шкільна історія
Дата публікації: 2025
Видавництво: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»
Бібліографічний опис: Левдер А. І. Особливості розвитку шкільної історії та перших підручників початку ХХ ст. Актуальні питання історії громадянознавства, географії та методик їх викладання: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Рівне, 20 травня 2025 року) / Приватний вищий навчальний заклад «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне, 2025. С.127-130.
Короткий огляд (реферат): ХХ ст. виявилось найбільш плідним у розвитку й творенні історії як навчальної дисципліни освітніх закладів. Цей процес здійснювався поступово. Характерною особливістю шкільної історії початку ХХ ст. було те, що вона розвивалася в контексті тих змін, що відбувались в освіті взагалі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5554
Розташовується у зібраннях:АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ІСТОРІЇ ГРОМАДЯНОЗНАВСТВА, ГЕОГРАФІЇ ТА МЕТОДИК ЇХ ВИКЛАДАННЯ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник тез. ВсеукрМЕГУ. 2025-128-131.pdfОсобливості розвитку шкільної історії та перших підручників початку ХХ ст.583.07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.