Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5554
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛевдер, А. І.-
dc.date.accessioned2025-06-11T08:54:10Z-
dc.date.available2025-06-11T08:54:10Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationЛевдер А. І. Особливості розвитку шкільної історії та перших підручників початку ХХ ст. Актуальні питання історії громадянознавства, географії та методик їх викладання: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Рівне, 20 травня 2025 року) / Приватний вищий навчальний заклад «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне, 2025. С.127-130.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5554-
dc.description.abstractХХ ст. виявилось найбільш плідним у розвитку й творенні історії як навчальної дисципліни освітніх закладів. Цей процес здійснювався поступово. Характерною особливістю шкільної історії початку ХХ ст. було те, що вона розвивалася в контексті тих змін, що відбувались в освіті взагалі.en_US
dc.publisherПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»en_US
dc.subjectтворення історіїen_US
dc.subjectреволюційні події 1905–1907en_US
dc.subjectукраїнська національна школаen_US
dc.subjectшкільна історична освітаen_US
dc.subjectПроект єдиної школи на Вкраїніen_US
dc.subjectісторія Україниen_US
dc.subjectукраїнські підручникиen_US
dc.subjectшкільна історіяen_US
dc.titleОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ШКІЛЬНОЇ ІСТОРІЇ ТА ПЕРШИХ ПІДРУЧНИКІВ ПОЧАТКУ ХХ СТ.en_US
dc.title.alternativeМатеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Рівне, 20 травня 2025 рокуen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ІСТОРІЇ ГРОМАДЯНОЗНАВСТВА, ГЕОГРАФІЇ ТА МЕТОДИК ЇХ ВИКЛАДАННЯ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Збірник тез. ВсеукрМЕГУ. 2025-128-131.pdfОсобливості розвитку шкільної історії та перших підручників початку ХХ ст.583.07 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.