Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/556
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПіпаш Любов-
dc.date.accessioned2018-04-27T08:57:42Z-
dc.date.available2018-04-27T08:57:42Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.isbn978-966-7359-75-1-
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/556-
dc.description.abstractВ статті досліджено проблему інтеграції на уроках математики у початковій школі, розкрито потенціал та зміст інтегрованих уроків математики, визначено основні форми та методи, які підвищують якість підготовки спеціалістів під час організації навчально-виховного процесу на уроках математики, визначені перспективи їх розвитку. // In the article the problem of integrating the lessons of mathematics in elementary school is considered, the potential of content integrated mathematics lessons is disclosed. The basic forms and methods that enhance the quality of training of specialists in the organization of educational process in the classes of mathematics are defined, the prospects of development are analyzes.en_US
dc.publisherЗбірник студентських наукових праць. - № 2 (6). - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2016. - 246 с. - С. 80-85.en_US
dc.subjectІнтеграція, інтегрований урок, методична система.en_US
dc.subjectIntegration, integrated lesson methodical system of teaching.en_US
dc.titleІНТЕГРАЦІЙНІ ФОРМИ І МЕТОДИКА ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Збірник студентських наукових праць. 2016. № 2 (6)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Студентська стаття - Піпаш.pdf877.67 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.