Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/557
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШахрай, Л.-
dc.date.accessioned2018-04-27T09:05:54Z-
dc.date.available2018-04-27T09:05:54Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.isbn978-966-7359-75-1-
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/557-
dc.description.abstractУ статті досліджено та теоретично обґрунтувано шляхи удосконалення художньої підготовки майбутніх учителів початкових класів до викладання предмета «Образотворче мистецтво» у початковій школі в процесі навчання образотворчої діяльності, розкрито, що процес професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи набуває удосконалення за умови впровадження наступних інтенсивних форм і методів: активних навчальних лекцій, семінарів, практичних та лабораторних занять у формі дискусій та обговорень. // The article revealed, theoretically substantiates ways to improve artistic training of primary school teachers to teach the subject "Visual Arts" in elementary school in the learning process of fine arts activities. It is noted that the process of training of primary school teachers acquires improvement on condition of intensive introduction of these forms and methods: active training lectures, seminars, practical and laboratory classes in the form of discussions, debates.en_US
dc.publisherЗбірник студентських наукових праць. - № 2 (6). - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2016. - 246 с. - С. 86-91.en_US
dc.subjectДискусія, обговорення, ігрове проектування.en_US
dc.subjectDebate, discussion, game design.en_US
dc.titleУДОСКОНАЛЕННЯ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО ВИКЛАДАННЯ ПРЕДМЕТА «ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО» У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ НА КОМПЕТЕНТІСНИХ ЗАСАДАХen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Збірник студентських наукових праць. 2016. № 2 (6)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Студентська стаття - Шахрай.pdf561.25 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.