Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5601
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛисенко, Н. В.-
dc.date.accessioned2025-06-24T06:58:39Z-
dc.date.available2025-06-24T06:58:39Z-
dc.date.issued1998-
dc.identifier.citationЛисенко Н. В. Українознавча спрямованість підготовки спеціалістів для дошкільних навчально-виховних закладів в умовах функціонування багаторівневої системи освіти в Україні. Еврика : науково-практичний журнал / Рівненський економіко-гуманітарний інститут, Рівне: ТеТіс,1998. № 1 (Вересень-грудень). С. 72-75.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5601-
dc.description.abstractДля 90-х років нашого століття характерним є перетворення освіти в глобальний фактор розвитку людства та зміни в контексті нової парадигми освіти тих її соціальних функцій, які утворилися в попередні роки - забезпечення життєдіяльності та професійної підготовки. Напередодні XXI століття відчутно актуалізується система універсальних цінностей освіти, які вона покликана формувати вже сьогодні. Насамперед, йдеться про інтеграцію гуманізму, розвиток розуму й творчих здібностей творчих особистостей.en_US
dc.publisherРівненський економіко-гуманітарний інститутen_US
dc.subjectосвіта в 20-ті рокиen_US
dc.subjectтворчі здібностіen_US
dc.subjectспеціаліст дошкільного вихованняen_US
dc.subjectпедагога-дошкільникаen_US
dc.subjectукраїнознавствоen_US
dc.subjectтехнології навчанняen_US
dc.titleУКРАЇНОЗНАВЧА СПРЯМОВАНІСТЬ ПІДГОТОВКИ СПЕЦІАЛІСТІВ ДЛЯ ДОШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНО - ВИХОВНИХ ЗАКЛАДІВ В УМОВАХ ФУНКЦІОНУВАННЯ БАГАТОРІВНЕВОЇ СИСТЕМИ ОСВІТИ В УКРАЇНІen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Еврика. 1998 рік. № 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
евріка 1998 № 1-72-75.pdfУкраїнознавча спрямованість підготовки спеціалістів для дошкільних навчально-виховних закладів в умовах функціонування багаторівневої системи освіти в Україні283.7 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.